Gjest husløs Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 Er det registrert noe sted at jeg har eid leilighet tidligere? Jeg eide for noen år siden, i en annen kommune og annet fylke enn jeg bor i nå. Solgte med tap i '94, tror jeg, og har ikke vært inne på boligmarkedet siden, og skjønner ikke helt hvordan jeg skal komme meg inn. 0 Siter
sheba Skrevet 18. oktober 2006 Skrevet 18. oktober 2006 hva med og ringe husbanken og spørre, eller kommunen du bor i?? det finnes ordninger for huslån om du er gjeldfri når du søker:) 0 Siter
Speak Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Tror jeg hadde gått til en bank jeg ikke ønsket å bruke og spurt dem. Spør da også hvordan de kan sjekke dette. Du har jo ikke noe å tape på å spørre en bank du ikke har tenkt til å bruke alikevel. 0 Siter
Gjest husløs Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 hva med og ringe husbanken og spørre, eller kommunen du bor i?? det finnes ordninger for huslån om du er gjeldfri når du søker:) Takk for svar! 0 Siter
Gjest husløs Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Tror jeg hadde gått til en bank jeg ikke ønsket å bruke og spurt dem. Spør da også hvordan de kan sjekke dette. Du har jo ikke noe å tape på å spørre en bank du ikke har tenkt til å bruke alikevel. Takk for svar! 0 Siter
soleil Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Ja, noen banker ser bort fra kravet om første bolig. Hadde også sjekket opp ang startlån fra kommunen/husbanken pga gunstig rente. 0 Siter
Elis31 Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Tror den eneste måten de kan vite det er hvis du har hatt boliglån hos de før, eller andre opplysninger som røper det, eller hvis du bor i en eid bolig nå, for man må jo oppgi sånt, og levere selvangivelse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.