Gå til innhold

Ble dumpa i dag.

Anbefalte innlegg

Gjest gutten85
Skrevet

Fikk følgende melding i kveld:

"kommer ikke hjem til helgen. Tror ikke det går så bra med oss. Sorry at jeg er drittsekk, er best for begge sånn..."

Og thats it. Jeg har ikke fått kontakt med han på over en uke og jeg fikk ikke noe mer enn bare den ene meldingen i kveld.

Han har vært i militæret i fire uker. Jeg dimma for halvannen måned siden. (Jada, er to gutter det er snakk om her)

Jeg kunne bretta ut hele historien vår her, men det har jeg verken lyst eller ork til akkurat nå. Forrige gang vi snakket sammen var alt i sin skjønneste orden. Så blir det helt stille før jeg får denne meldinga.

Og nå sitter jeg her og ikke får sove. Orker ikke gråte mer i dag, har nesten ikke gjort annet i hele kveld. Han er min første kjæreste, og jeg er jo så ufattelig glad i han.

Jeg har aldri opplevd det her før. Aner ikke hva jeg skal gjøre forno. Det er så vondt.

Skrevet

Første store kjærlighetssorgen er alltid veldig vond - og mitt råd er at du bare må la den gå sin gang. Gråt, du - og ikke begynn å overanalysere dette - da er det lett å begynne å tenke "hva er galt med MEG!".

*trøsteklem*

Gjest se framover
Skrevet

Det er vondt når slikt skjer, men etter hvert vil det komme litt mer på avstand og det blir litt bedre.

Skrevet

Føler virkelig med deg! Det er vondt å bli vraket, og ekstra vondt å sitte igjen med mange ubesvarte spørsmål.

Det høres nok ut som en klisje akkurat nå, men det er faktisk sant at tiden leger alle sår, så det vil bli bedre når du får dette litt på avstand.

Ta en dag av gangen, og prøv å se fremover!

Skrevet

Uff. Det er vondt vondt vondt. Og det kommer nok til å gjøre vondt en lang stund. Du må bare ta litt time-out, gråte, hyle, det som trengs..

Vi har alle vært der... :-(

Skrevet

Huff, det er så vondt å ha kjærlighetssorg!

Hva du skal gjøre for noe? Du skal gråte ferdig, rase litt, høre på noen triste sanger, skrive et brev til ham som du aldri sender og kanskje trøstespise litt? Og når du har gjort det, skal du knytte nevene, tørke tårene, rette ryggen, høre på noen gladere sanger og se fremover.

Det går over, selv om det ikke virker sånn akkurat nå.

*klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...