Gå til innhold

Cillit Bang...

Anbefalte innlegg

Nyttårsjenta'
Skrevet

Det er virkelig en helt forferdelig reklame og jeg blir sur når jeg ser den.. Jeg har alltid sagt at "jeg skal aldri kjøpe de produktene"! Men, nå begynner jeg å lure... Jeg har et bad som trenger grundig vask og finner ikke noe middel som virker så bra som jeg ønsker. Igår såg jeg (igjen) reklamen for Cillit Bang, den på badet, og begynner nå å lure litt på om dette produktet kanskje kan virke...? IKKE på grunn av det de sier i reklamen, men på grunn av at de faktisk selger veldig mye produkter...

Så: Er det noen som har prøvd Cillit Bang og kan fortelle meg hva de syns? Bra og dårlige erfaringer takk! :o)

margerita1365380476
Skrevet

Jeg beit på reklamen og kjøpte den. For det første lukter det pyton når jeg har brukt den. Må lufte etterpå. (brukte den bare to ganger)

Synes jif er bedre.

Jeg brukte den uten å lese sikkerhetsinformasjonen bak først. Dette er hva som står:

Irriterer øynene og huden.(jeg brukte selvfølgelig ikke hansker)

Unngå kontakt med huden og øynene. Bruk vernebriller/ansiktsskjerm!

(De gjør ikke det på reklamen).

Unngå innånding av sprøytetåke! Kastes som farlig avfall etter bruk!

Nei takk, sier jeg bare.

Skrevet

De virker, riktignok ikke så godt som reklamen, men prøv de.

Det er en grunn til at de er så giftige for folk :-)

Skrevet

Har prøvd den som heter "smuss og avløp" til å vaske dusjen, og den glinser etterpå. Veldig fornøyd. Men vær obs på at den inneholder klor, du må ha på deg noe det ikke er så nøye med når du vasker.

lalala1365380457
Skrevet

har ikke personlig erfaring med produktene deres, men mamma prøvde de og syntes de var helt elendig..

Skrevet

Ikke kjøp den, den er elendig. Kjøp heller Mr Muscle spray (staves det sånn??) eller gode gamle Jif.

Skrevet

Har aldri prøvd. Sånne reklamer gir meg bare en veldig god grunn til å ikke prøve produktene deres.

"stol på rosa" du liksom.

*brekker meg*

*lol*

Bruker Jif baderom, jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...