Gjest tv-kjendis kanskje Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Skal på audition ..... (uææææ litt skremmende) noen som har vært det tidligere her inne ??? 0 Siter
Nyttårsjenta' Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Det er tøft av deg, syns jeg! LYKKE TIL! ) 0 Siter
Mistera Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Har allerede vært på tv jeg:P hehe... hva skal du gjøre audition for da? *nyskjerrig* 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Har vært på audition, ja. Det er litt skummelt, men mest gøy. Men jeg aner ikke hvordan de gjør det for akkurat det programmet, da. 0 Siter
Gjest tv-kjendis kanskje Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Har allerede vært på tv jeg:P hehe... hva skal du gjøre audition for da? *nyskjerrig* Aner ikke .... det var derfor jeg lurte på om noen her inne har vært på audition for programmet Alle mot èn .... det gikk ifjor på TV2 Øyvind Mund var programleder .... en deltager i stolen og 100 utfordrere i salen ...... har meldt meg på både som deltager og utfordrer ..... 0 Siter
Mistera Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Aner ikke .... det var derfor jeg lurte på om noen her inne har vært på audition for programmet Alle mot èn .... det gikk ifjor på TV2 Øyvind Mund var programleder .... en deltager i stolen og 100 utfordrere i salen ...... har meldt meg på både som deltager og utfordrer ..... aha:) hehe... jamen da kan jo alt skje, du kan bli rik, eller ikke:P får satse på det blir bra da:) 0 Siter
mettewa Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Hehe, leste dette innlegget i går og tenkte det kunne være gøy å sitte i salen. Så da meldte jeg meg på. I dag ringte de, jeg skal også på audition. Lørdag 11. november. Du har sikkert også fått info, men auditionen består av en skriftlig test og en muntlig presentasjon av deg selv. 0 Siter
Gjest tv-kjendis kanskje Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Hehe, leste dette innlegget i går og tenkte det kunne være gøy å sitte i salen. Så da meldte jeg meg på. I dag ringte de, jeg skal også på audition. Lørdag 11. november. Du har sikkert også fått info, men auditionen består av en skriftlig test og en muntlig presentasjon av deg selv. Oi ... nei jeg fikk ikke denne informasjonen, spurte ikke heller, blei litt paff da de ringte 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.