Gå til innhold

Alle mot èn, TV2

Anbefalte innlegg

Gjest tv-kjendis kanskje
Skrevet

Skal på audition ..... (uææææ litt skremmende)

noen som har vært det tidligere her inne ???

Nyttårsjenta'
Skrevet

Det er tøft av deg, syns jeg! LYKKE TIL! :o)

Skrevet

Har allerede vært på tv jeg:P

hehe... hva skal du gjøre audition for da? *nyskjerrig*

Skrevet

Har vært på audition, ja. Det er litt skummelt, men mest gøy.

Men jeg aner ikke hvordan de gjør det for akkurat det programmet, da.

Gjest tv-kjendis kanskje
Skrevet

Har allerede vært på tv jeg:P

hehe... hva skal du gjøre audition for da? *nyskjerrig*

Aner ikke

.... det var derfor jeg lurte på om noen her inne har vært på audition for programmet Alle mot èn .... det gikk ifjor på TV2 Øyvind Mund var programleder .... en deltager i stolen og 100 utfordrere i salen ...... har meldt meg på både som deltager og utfordrer .....

Skrevet

Aner ikke

.... det var derfor jeg lurte på om noen her inne har vært på audition for programmet Alle mot èn .... det gikk ifjor på TV2 Øyvind Mund var programleder .... en deltager i stolen og 100 utfordrere i salen ...... har meldt meg på både som deltager og utfordrer .....

aha:) hehe... jamen da kan jo alt skje, du kan bli rik, eller ikke:P får satse på det blir bra da:)

Skrevet

Hehe, leste dette innlegget i går og tenkte det kunne være gøy å sitte i salen. Så da meldte jeg meg på.

I dag ringte de, jeg skal også på audition. Lørdag 11. november.

Du har sikkert også fått info, men auditionen består av en skriftlig test og en muntlig presentasjon av deg selv.

Gjest tv-kjendis kanskje
Skrevet

Hehe, leste dette innlegget i går og tenkte det kunne være gøy å sitte i salen. Så da meldte jeg meg på.

I dag ringte de, jeg skal også på audition. Lørdag 11. november.

Du har sikkert også fått info, men auditionen består av en skriftlig test og en muntlig presentasjon av deg selv.

Oi ... :)

nei jeg fikk ikke denne informasjonen, spurte ikke heller, blei litt paff da de ringte :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...