Gå til innhold

Si det?

Gjest For mange år siden

Anbefalte innlegg

Gjest For mange år siden
Skrevet

En gang for 12 år siden hadde jeg et ons med en fyr. Han er i kameratgjengen til nabo'n. Treffes tilfeldig av og til, sier ikke mer enn "hei". Han nå unger som går i samme klasse, så vi kan ikke unngå å treffes. Synes det er ekkelt. Kjerringa hans bare skuler på meg når vi treffes på skolen/i nabolaget. Hun virker dritsur, men herregud, det kan vel ikke ha noe med det ligget for ørten år siden å gjøre? Hun var ikke inn i bildet den gang, bare så det er klart.

Er lykkelig gift.

Bør jeg informere mannen min om hvem han er? Jeg vet at alle de andre i kameratgjengen vet hva som skjedde den gangen. Det ble snakket om på fest, har jeg hørt. Det er flere år siden.

Jeg finner det egentlig irrelevant å informere mannen min, dette er som sagt langt tilbake i tid, lenge før vi ble et par.

Men det er det at de andre vet, som plager meg.

Skrevet

Ett ons for tolv år siden er da ingenting å gå og ruge på - eller å tilstå for noen, for den saks skyld.

La det fare.

Tror ikke du trenger å bekymre deg for at folk snakker om det fremdeles, for å si det sånn. Da skal det enten ha vært et svært spektakulært og offentlig ons, eller så bor dere på et sted hvor det skjer ualminnelig lite.

Skrevet

Synes ikke du skal behøve å si noe, det er jo en bagatell, men nå vet jo ikke jeg hvordan mannen din er heller, da. Kanskje han tar det med godt humør?

Men jeg ville ikke sagt noe til min samboer hvertfall - ikke at han ville blitt sjalu eller laget noe oppstyr i det hele tatt - men kun fordi han ikke synes det er spesielt moro å få pekt ut tidligere sexpartnere. Det har vi snakket om. (Nå er det ikke så forferdelig mange av dem akkurat, men vi møter stadig ex'en min på butikken, så derfor ble det til at vi snakket om det.... :-)

Jeg hadde heller ikke syntes det var noe poeng i å få vite om situasjonen var omvendt.

Får mannen din vite om dette fra andre får du bare trekke på skuldrene og svare med den likegyldigheten slikt fortjener - det stemmer kanskje det, vi hadde visst noe på gang for veldig lenge siden. :-)

Skrevet

Ja, DET hadde jeg sagt til mannen min! Han hadde hatet å få vite det av andre!

mvh

Skrevet

Siden det er såpass mange andre som vet det, og disse kan risikere å snakke med mannen din, så synes jeg du skal si det.

Bedre at han hører det fra deg enn fra noen andre, synes du ikke?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...