Gå til innhold

*Puh* det var godt å få det unna!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg holdt på halve formiddagen med å rydde, støvsuge, vaske, gnikke og gnu leiligheten her, så nå er det kysten klar for at svigers kan være barnevakt i kveld ;-)

Gjest pittpottnøtt
Skrevet

Siden du ble så tidlig ferdig...så kan du fortsette hjemme hos meg =)

Nøkkelen ligger under matta.

Vaskebøtta står i bua sammen med langkosten.

Tar du dungen med strykeklær før du vasker vinduene kanskje?

På forhånd takk for hjelpa =)

Skrevet

Siden du ble så tidlig ferdig...så kan du fortsette hjemme hos meg =)

Nøkkelen ligger under matta.

Vaskebøtta står i bua sammen med langkosten.

Tar du dungen med strykeklær før du vasker vinduene kanskje?

På forhånd takk for hjelpa =)

..sa du noe..? Ikke? Pussig, syntes jeg hørte noen som peip. Jaja.

*plystre*

Gjest god helg!
Skrevet

Jeg kjenner meg så godt igjen i det...... Hva skal du i kveld da?

Skrevet

Jeg kjenner meg så godt igjen i det...... Hva skal du i kveld da?

I kveld skal jeg og samboer ut og bare kose oss! Helt alene!

Ikke så ofte vi får gjort det gitt! :o)

Skrevet

MISUNNELIG. Skulle ønske det var hjemme hos meg. Jeg måtte måke plass på kjøkkenet i dag tidlig. Har vært ute hver ettermiddag eller kveld denne uka:-(

Men i morgen har jeg tidlig fri, så da blir det kanskje forbedringer hjemme hos meg også *drømmer*

Skrevet

MISUNNELIG. Skulle ønske det var hjemme hos meg. Jeg måtte måke plass på kjøkkenet i dag tidlig. Har vært ute hver ettermiddag eller kveld denne uka:-(

Men i morgen har jeg tidlig fri, så da blir det kanskje forbedringer hjemme hos meg også *drømmer*

Trøst deg med at det er like bomba igjen her i morgen kveld. Vi er håpløse til å holde det ryddig!

Du får be noen på besøk så skal du se du får ting unna... :-)

Skrevet

Sitter her å leser innlegget ditt... og det går en liten jævel i meg... bør jeg nevne at vi har vaskehjelp hjemme hos oss? eller bør jeg ikke nevne det?

Ikke det at det er jeg som betaler for henne heller, det tar husverten seg av;) men rent og ryddig blir det iallefall:P

Skrevet

Trøst deg med at det er like bomba igjen her i morgen kveld. Vi er håpløse til å holde det ryddig!

Du får be noen på besøk så skal du se du får ting unna... :-)

Jeg er ikke så flink da heller jeg..... Men noe blir alltid gjort.

Skrevet

Åh, som om jeg skulle skrevet det selv! Akkurat det samme har jeg gjort, nettopp fordi svigerfar kommer for å passe knøttet i kveld :o)

Men jeg har fortsatt kjøkkenet igjen da, men tenkte å ta det samtidig som jeg lager middag etterpå.

Skrevet

Jeg har også vært flink. Men badet og kjøkkengulvet står igjen. Det får vente til helga.

Skrevet

Sitter her å leser innlegget ditt... og det går en liten jævel i meg... bør jeg nevne at vi har vaskehjelp hjemme hos oss? eller bør jeg ikke nevne det?

Ikke det at det er jeg som betaler for henne heller, det tar husverten seg av;) men rent og ryddig blir det iallefall:P

Luksus! :-)

Vi har holdt på og lett etter vaskehjelp i lengre tid nå, men får liksom aldri fingeren helt ut. Har ringt et par tlf.nr, men ingen svarer.

Når barn nr 2 kommer skal vi definitivt ha vaskehjelp minst en gang annenhver uke! Ikkr for at leiligheten vår er så innmari stor men rett og slett fordi vi haaaater å vaske. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...