Gå til innhold

Dagens treningsdose - hvor lang tid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har meldt seg på 10000 skritt om dagen opplegget? Hvor lang tid bruker dere i såfall på dette? Tenker på hvor mye tid som går med til å komme opp i 10 000 sett bort fra gåing til/fra jobb og på jobb (ved "normal" gange og avstand og normalt mye gåing på jobb - hvaenn det er)

Jeg har ca 3000 skritt til og fra buss, og går et par tusen i løpet av dagen på skole/jobb.

Skrevet

Ja, jeg er bare på 2300 hittill i dag. Pleier å komme opp i ca. 7000. Da er jeg litt "sleip" å regner med annen trening som spinning og svømming også.

Mener jeg går ca. 2200 på "runden min" som tar ca. 20 minutter. Men må ta tiden for å være sikker.

Så å få 10.000 hver dag er ganske mye for meg.

margerita1365380476
Skrevet

Jeg går ca 5ooo skritt hvis jeg går en tur på 40 min. Sønnen min på 6 er oppe i 20 000 skritt om dagen!

Skrevet

Jeg går ca 5ooo skritt hvis jeg går en tur på 40 min. Sønnen min på 6 er oppe i 20 000 skritt om dagen!

Oioi, moro å sette pedometer på ungen ja! Skal si de er gira. Skulle ønske det falt meg naturlig med 20 000 om dagen og

Skrevet

Jeg fant ut at 10 000 skritt utgjør rundt 7 km for meg. Da går jeg med "tur-steg", uten barn på slep.

Gjest prex plutos
Skrevet

Jeg mener i Storbritannina anbefaler de bare 5000 skritt hver dag. Kanskje man skal flytte dit? Har forøvrig ikke fått meg en slik skritteller, men lurer på om jeg skal skaffe meg en. VIlle ha vært interessant å finne ut

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...