Gjest triggy Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 nå er jeg lei!!! hehe synes jeg har vært så flink de siste 9 mnd: -trener spinning 45 min 4-5 ganger pr uke -spiser sunt, dvs har kuttet ut brød, og øl(drikker vin 1-2 ganger pr mnd) -spiser masse grønnsaker til middag hver dag(mest tomat + agurk) og kyllingfiletet har 1 spise dag i uken hvor jeg skeier ut og spiser det jeg har lyst på. søtsaker spiser jeg nesten aldri(maks 1 sjokolade i helga) spiser weetabix og knekkebrød og alt er lettpålegg spiser også endel gulerøtter og drikker mye vann og enda så vil ikke kroppen kvitte seg med det overflødige!!! beina er bra, mens magen og midje fortsatt er for stor, er så lei av at magen skal henge etc hva skal man gjøre for å klare å bli kvitt siste rest? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LOTUS78 Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Spinningen går ikke så mye på ovekroppen, så du bør begynne med styrketrening for å å strammet om magen. Du kan f.eks. begynne med vektstang i gruppe med instruktør. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Mer proteiner i kostholdet og styrketrening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Det du sier her er at det faktisk har virket disse omleggingene du har gjort. Det er jo supert:-) Mage er ikke alltid enkelt. Er det overflødig fett, eller henger bare magen? Div. sit-ups øvelser vil nok hjelpe noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Spinningen går ikke så mye på ovekroppen, så du bør begynne med styrketrening for å å strammet om magen. Du kan f.eks. begynne med vektstang i gruppe med instruktør. "Spinningen går ikke så mye på ovekroppen, så du bør begynne med styrketrening for å å strammet om magen" Det går vel ikke på magen i det hele tatt, egentlig? Sykling trener vel hele kroppen (med mest underkroppen) bortsett fra magen. "......................................" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.