Gå til innhold

trening og vektreduksjon

Gjest triggy

Anbefalte innlegg

nå er jeg lei!!!

hehe

synes jeg har vært så flink de siste 9 mnd:

-trener spinning 45 min 4-5 ganger pr uke

-spiser sunt, dvs har kuttet ut brød, og øl(drikker vin 1-2 ganger pr mnd)

-spiser masse grønnsaker til middag hver dag(mest tomat + agurk) og kyllingfiletet

har 1 spise dag i uken hvor jeg skeier ut og spiser det jeg har lyst på.

søtsaker spiser jeg nesten aldri(maks 1 sjokolade i helga)

spiser weetabix og knekkebrød og alt er lettpålegg

spiser også endel gulerøtter og drikker mye vann

og enda så vil ikke kroppen kvitte seg med det overflødige!!! beina er bra, mens magen og midje fortsatt er for stor, er så lei av at magen skal henge etc

hva skal man gjøre for å klare å bli kvitt siste rest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LOTUS78

Spinningen går ikke så mye på ovekroppen, så du bør begynne med styrketrening for å å strammet om magen. Du kan f.eks. begynne med vektstang i gruppe med instruktør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du sier her er at det faktisk har virket disse omleggingene du har gjort. Det er jo supert:-)

Mage er ikke alltid enkelt. Er det overflødig fett, eller henger bare magen?

Div. sit-ups øvelser vil nok hjelpe noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spinningen går ikke så mye på ovekroppen, så du bør begynne med styrketrening for å å strammet om magen. Du kan f.eks. begynne med vektstang i gruppe med instruktør.

"Spinningen går ikke så mye på ovekroppen, så du bør begynne med styrketrening for å å strammet om magen"

Det går vel ikke på magen i det hele tatt, egentlig? Sykling trener vel hele kroppen (med mest underkroppen) bortsett fra magen.

"......................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...