Gjest pekka Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Stadig vekk så ominnreder butikkene, ikke mer enn at man har blitt kjent med hyllene, så skal varene stå andre steder. Ja, jeg blir faktisk stresset av sånt. Gjør du? Hvorfor gjøres dette da? Link vedlagt http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=134694 0 Siter
Lillemus Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Småirritert der og da kan jeg bli, men jeg fremsetter ikke akkurat drapstrusler overfor personalet da. ) Han der må ha vært kraftig forstyrret på forhånd. 0 Siter
Gjest stjerneklart Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Irriterende å ikke finne varen der man forventer det, spesielt hvis man har det travelt. Men denne mannen overreagerte en tanke.. 0 Siter
morsan Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Denne mannens reaksjon var jo så "beyond sur" som det går an! ;-) Jeg kan bli litt småsur der og da, men vil jo absolutt ikke sammenligne meg med den karen der, da! *he he* Husker forresten en gang fra min barndom - min mor satt og snakket med en eller annen (venninne, tante whatever), og beklaget seg over dette fenomenet med ominnreding av butikker og hvor vanskelig det var å finne igjen ting. Da kom det med et skjevt smil fra faren min: "Det er ikke bare hyllene i _butikkene_ at tingene flyttes på så man ikke finner dem igjen..." ;-) Like før dette hadde min mor hatt en av sine relativt hyppige "nå-skal-jeg-reorganisere-kjøkkenskapene-en-gang-for-alle-raptuser"! *he he* 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Denne mannens reaksjon var jo så "beyond sur" som det går an! ;-) Jeg kan bli litt småsur der og da, men vil jo absolutt ikke sammenligne meg med den karen der, da! *he he* Husker forresten en gang fra min barndom - min mor satt og snakket med en eller annen (venninne, tante whatever), og beklaget seg over dette fenomenet med ominnreding av butikker og hvor vanskelig det var å finne igjen ting. Da kom det med et skjevt smil fra faren min: "Det er ikke bare hyllene i _butikkene_ at tingene flyttes på så man ikke finner dem igjen..." ;-) Like før dette hadde min mor hatt en av sine relativt hyppige "nå-skal-jeg-reorganisere-kjøkkenskapene-en-gang-for-alle-raptuser"! *he he* hehe, godt sagt av han! 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Irriterende å ikke finne varen der man forventer det, spesielt hvis man har det travelt. Men denne mannen overreagerte en tanke.. Han var nok ikke med sine fulle fem nei 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Småirritert der og da kan jeg bli, men jeg fremsetter ikke akkurat drapstrusler overfor personalet da. ) Han der må ha vært kraftig forstyrret på forhånd. Jeg har enda ikke angrepet personalet Men stresset kan jeg bli. Hjelper vel lite å bli sur 0 Siter
Zarine Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Dei gjer det for at folk skal kjøpe meir, naturlegvis. Irriterer meg også. 0 Siter
Gjest det er irriterende, ja Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Nylig bygde en rimibutikk om og ble større. Helt inderst er melk og brød, slik at om man kun skal ha f.eks. melk må man gå gjennom hele den store butikken. 0 Siter
dolores83 Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Det er jo en grunn til at vi spacer om hyllene, da. Nye varer skal inn i hyllene, og andre skal ut av sortimentet og må bort:) 0 Siter
dolores83 Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Dei gjer det for at folk skal kjøpe meir, naturlegvis. Irriterer meg også. "Dei gjer det for at folk skal kjøpe meir, naturlegvis." Såklart, de _leker_ jo ikke butikk;) 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Ja, jeg blir dritirritert. Særlig hvis jeg ikke når det jeg skal ha lenger og må i en annen butikk for å handle det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.