Gå til innhold

blir du sur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småirritert der og da kan jeg bli, men jeg fremsetter ikke akkurat drapstrusler overfor personalet da. :o)

Han der må ha vært kraftig forstyrret på forhånd.

Gjest stjerneklart
Skrevet

Irriterende å ikke finne varen der man forventer det, spesielt hvis man har det travelt.

Men denne mannen overreagerte en tanke..

:D

Skrevet

Denne mannens reaksjon var jo så "beyond sur" som det går an! ;-)

Jeg kan bli litt småsur der og da, men vil jo absolutt ikke sammenligne meg med den karen der, da! *he he*

Husker forresten en gang fra min barndom - min mor satt og snakket med en eller annen (venninne, tante whatever), og beklaget seg over dette fenomenet med ominnreding av butikker og hvor vanskelig det var å finne igjen ting.

Da kom det med et skjevt smil fra faren min: "Det er ikke bare hyllene i _butikkene_ at tingene flyttes på så man ikke finner dem igjen..." ;-)

Like før dette hadde min mor hatt en av sine relativt hyppige "nå-skal-jeg-reorganisere-kjøkkenskapene-en-gang-for-alle-raptuser"! *he he*

Skrevet

Denne mannens reaksjon var jo så "beyond sur" som det går an! ;-)

Jeg kan bli litt småsur der og da, men vil jo absolutt ikke sammenligne meg med den karen der, da! *he he*

Husker forresten en gang fra min barndom - min mor satt og snakket med en eller annen (venninne, tante whatever), og beklaget seg over dette fenomenet med ominnreding av butikker og hvor vanskelig det var å finne igjen ting.

Da kom det med et skjevt smil fra faren min: "Det er ikke bare hyllene i _butikkene_ at tingene flyttes på så man ikke finner dem igjen..." ;-)

Like før dette hadde min mor hatt en av sine relativt hyppige "nå-skal-jeg-reorganisere-kjøkkenskapene-en-gang-for-alle-raptuser"! *he he*

hehe, godt sagt av han! :)

Skrevet

Irriterende å ikke finne varen der man forventer det, spesielt hvis man har det travelt.

Men denne mannen overreagerte en tanke..

:D

Han var nok ikke med sine fulle fem nei :)

Skrevet

Småirritert der og da kan jeg bli, men jeg fremsetter ikke akkurat drapstrusler overfor personalet da. :o)

Han der må ha vært kraftig forstyrret på forhånd.

Jeg har enda ikke angrepet personalet :) Men stresset kan jeg bli. Hjelper vel lite å bli sur :)

Skrevet

Dei gjer det for at folk skal kjøpe meir, naturlegvis.

Irriterer meg også.

Gjest det er irriterende, ja
Skrevet

Nylig bygde en rimibutikk om og ble større. Helt inderst er melk og brød, slik at om man kun skal ha f.eks. melk må man gå gjennom hele den store butikken.

Skrevet

Det er jo en grunn til at vi spacer om hyllene, da. Nye varer skal inn i hyllene, og andre skal ut av sortimentet og må bort:)

Skrevet

Dei gjer det for at folk skal kjøpe meir, naturlegvis.

Irriterer meg også.

"Dei gjer det for at folk skal kjøpe meir, naturlegvis."

Såklart, de _leker_ jo ikke butikk;)

Skrevet

Ja, jeg blir dritirritert. Særlig hvis jeg ikke når det jeg skal ha lenger og må i en annen butikk for å handle det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...