Gå til innhold

Aldri hatt mobiltelefon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det på tide å spørre etter en sjelden forekomst:

En person som aldri har hatt mobiltelefon.

Jeg kjenner nå ingen.

I forrige uke krøp den siste til korset og ofret sin stahet på gjerrigknarkenes alter. Det var billigere å ha mobiltelefon enn fasttelefon. Og det var selvsagt ENESTE grunnen til at hun kjøpte den. Barnebarnet måtte lære henne å bruke den.

Det som er vanskeligst å få inn i nøtta er at en knapp ikke bare er til en ting. Og kameraer uten film vil hun enda ikke se eller høre om. PCer har djevelen funnet opp for å "plage gamle syndere før skjærsilden". VHS ble kjøpt inn for å se på barnebarn i 1992, men den laget båndsalat første dagen, og siden har den stått med blinkende røde nuller. Et lykkelig menneske altså.

Skrevet

Jeg fikk mobiltelefon til jul i fjor, så jeg var meget sent ute. Da hadde både min mor og min datter f.eks hatt mobil i årevis.

Min tante har forresten ikke mobil, hun nærmer seg 80. Det samme gjelder nok mange av henns aldersgruppe.

Skrevet

Jeg jobber med en som ikke har mobil. Helt håpløst i hans jobb og vi banner ofte og høyt over det.

Skrevet

Minner meg på noe mormor sa til min mor:

"hvem er den damen som tar telefonen din og sier at du ikke er tilstede?"

Skrevet

Jeg jobber med en som ikke har mobil. Helt håpløst i hans jobb og vi banner ofte og høyt over det.

Jeg hørte nettopp om en som har bakterieskrekk og tør ikke ta i mobiltelefoner.

Skrevet

Minner meg på noe mormor sa til min mor:

"hvem er den damen som tar telefonen din og sier at du ikke er tilstede?"

Det er en japansk telefonsvarer med gummiføtter og røde lamper på toppen.

Skrevet

Vet om en del eldre som ikke har mobil. Men det må være veldig lenge siden jeg har møtt på noen på min egen alder som ikke har mobil...

Skrevet

De eneste jeg vet om som ikke har mobil, er vel over 80 eller under 8.

:-)

Skrevet

De eneste jeg vet om som ikke har mobil, er vel over 80 eller under 8.

:-)

Hvis det droppes en atombombe, så slukner alle mobiler i mils omkrets. Og PCer. Og biler.

Steinalder.

Skrevet

Hvis det droppes en atombombe, så slukner alle mobiler i mils omkrets. Og PCer. Og biler.

Steinalder.

Ikke eldre dieselbiler.

Skrevet

Ikke eldre dieselbiler.

Blir det ikke vrient å fyre dem?

Skrevet

Skulle min mor (80) brukt mobiltelefon måtte det være av den størrelsen som man bar før i tiden.....

Skrevet

En tidligere kollega hadde den idiotiske vanen at han alltid hadde mobilen påslått på kontoret...men slo den av når han stakk ut...:-0

Skrevet

Skulle min mor (80) brukt mobiltelefon måtte det være av den størrelsen som man bar før i tiden.....

Med taster store som en skive banan? :-)

Skrevet

Blir det ikke vrient å fyre dem?

Under intens stråling vil man kunne brenne elektroniske kretser, men en eldre diesel trenger ikke dette. Faktisk er det ikke annet enn en elektromagnet-ventil åpner eller stenger for diesel, slik at den kan startes eller stoppes. Disse kretsene ikke avanserte eller stort sårbare.

Skrevet

Jepp :-)

En nærsynt jeg traff hadde problemer med å se innsiden av øyelokka.

Skrevet

Jeg er dritlei mobiler!

Jeg skal snart lage museum.

Skrevet

En nærsynt jeg traff hadde problemer med å se innsiden av øyelokka.

En langsynt jeg traff så meg aldri...

*lol*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...