Gjest this is a signature Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Å være blackmetaller (rocker generelt) og være skalla...:-) 0 Siter
alida Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Tja, han vokalisten i Judas Priest er vel rimelig skalla, men klarer seg fint. Men, jeg er vel egentlig enig med deg. Bruce Dickinson feks skulle aldri ha klipt håret sitt. 0 Siter
Prozak Skrevet 19. oktober 2006 Skrevet 19. oktober 2006 Tja, han vokalisten i Judas Priest er vel rimelig skalla, men klarer seg fint. Men, jeg er vel egentlig enig med deg. Bruce Dickinson feks skulle aldri ha klipt håret sitt. Hallo...Judas Priest sammenliknet med black metal? Sammenlikner du Sputnik og Johnny Cash også kanskje? :-) "..........................................." 0 Siter
Lucretia Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 njaa.. min elskede svartmetaller har nå langt hår, men ikke mange årene siden han var skalla, og var kjempefin da også Kan tenkes han skinner seg igjen, sier han.. Jeg håper ikke det, fordi jeg liker det lange håret. Men vet jo han er fin uten også. 0 Siter
alida Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Hallo...Judas Priest sammenliknet med black metal? Sammenlikner du Sputnik og Johnny Cash også kanskje? :-) "..........................................." Sammenligner selvfølgelig ikke Judas Pries med Black Metal, men hovedinnlegger hadde skrevet rocker generelt i klamme, og da kom jeg til å tenke på at det finnes noen rockere som klarer seg bra. Medlemmer i Black Metal grupper, må selvfølgelig ha langt hår. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.