Gå til innhold

Noe som må være skikkelig kjipt

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature
Skrevet

Å være blackmetaller (rocker generelt) og være skalla...:-)

Skrevet

Tja, han vokalisten i Judas Priest er vel rimelig skalla, men klarer seg fint. Men, jeg er vel egentlig enig med deg. Bruce Dickinson feks skulle aldri ha klipt håret sitt.

Skrevet

Tja, han vokalisten i Judas Priest er vel rimelig skalla, men klarer seg fint. Men, jeg er vel egentlig enig med deg. Bruce Dickinson feks skulle aldri ha klipt håret sitt.

Hallo...Judas Priest sammenliknet med black metal? Sammenlikner du Sputnik og Johnny Cash også kanskje? :-)

"..........................................."

Skrevet

njaa.. min elskede svartmetaller har nå langt hår, men ikke mange årene siden han var skalla, og var kjempefin da også ;) Kan tenkes han skinner seg igjen, sier han.. Jeg håper ikke det, fordi jeg liker det lange håret. Men vet jo han er fin uten også.

Skrevet

Hallo...Judas Priest sammenliknet med black metal? Sammenlikner du Sputnik og Johnny Cash også kanskje? :-)

"..........................................."

Sammenligner selvfølgelig ikke Judas Pries med Black Metal, men hovedinnlegger hadde skrevet rocker generelt i klamme, og da kom jeg til å tenke på at det finnes noen rockere som klarer seg bra. Medlemmer i Black Metal grupper, må selvfølgelig ha langt hår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...