Gå til innhold

Fiiine julegavetips! Og særlig: *spåkone*! LOL

Anbefalte innlegg

Gjest Underskrift
Skrevet

Klippekort på barnevakt, ja det kunne jeg ønske meg til jul.

Bare noen timer så jeg kunne tatt med meg mannen min på kino, og kanskje ut og spise...

Drømmedrømme......

Skrevet

Hadde blitt dønn fornærma om noen ga meg time til spåkone!

Men en middag for to og noen andre ting hørtes hyggelig ut!

Skrevet

Bare noen timer så jeg kunne tatt med meg mannen min på kino, og kanskje ut og spise...

Drømmedrømme......

Vi ga gavekort på barnevakt til svoger&svigerinne til jul i fjor. Burde kanskje gjort det til klippekort, men men... De kom seg i alle fall ut en kveld, med både middag på restaurant og kino.

Gjest Underskrift
Skrevet

Vi ga gavekort på barnevakt til svoger&svigerinne til jul i fjor. Burde kanskje gjort det til klippekort, men men... De kom seg i alle fall ut en kveld, med både middag på restaurant og kino.

Flott gave.

Skal jammen skrive det på ønskelista til jul.

:o)))

Skrevet

Hadde noen gitt meg klippekort på vasking, hadde det blitt månelyst!

Skal jeg ha noen til å vaske for meg, må jeg bestemme det selv!

Skrevet

Drømmedrømme......

Det får jeg av naboene mine hvert år, og det er nesten den fineste presangen! :) "Adoptivsønnen min" (nabogutten) på 13 lager alltid et fint gavekort til meg! :)

Skrevet

Hadde noen gitt meg klippekort på vasking, hadde det blitt månelyst!

Skal jeg ha noen til å vaske for meg, må jeg bestemme det selv!

Jeg hadde ikke hoppet i taket over gavekort på trening, heller. Omtrent som å få en badevekt eller medlemsskap i en vektklubb.

Skrevet

Jeg hadde ikke hoppet i taket over gavekort på trening, heller. Omtrent som å få en badevekt eller medlemsskap i en vektklubb.

Sant det.

Mannen min fikk ei bok av min mor en gang.

Det var ei sånn "Skikk-og-bruk"-bok. Han ble ikke nevneverdig glad...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...