Gå til innhold

Barnefri helg :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I ettermiddag reiser mannen min og jeg på hyttetur sammen med et annet par - en hel helg uten barn :-)

Alle tre englene får også en koselig helg, med besteforeldre rundt seg, og eldstemann skal overnatte hos en kamerat ei natt.

Vi har vel bare hatt én hel helg alene før, etter vi fikk barn, og det er tre år siden. Det har riktignok vært 1-2 netter innimellom uten barn, men ikke to netter på rad!

Så i kveld skal vi kose oss med reker og hvitvin, skal sove lenge i morgen - gå lange turer og bare ha det koselig!!!!!

Skrevet

Åh, det hørtes kjempefint ut! Kos dere masse! :)

Skrevet

En hel helg uten unger - da vet jeg neimen ikke hva jeg skulle gjort...

Uææææ! Stygg utvikling...

Skrevet

Kos dere masse. Vi var et døgn på spa-hotell forrige helg. GODT!!!

Skrevet

Å, det høyrest heilt himmelsk ut! Vi har aldri hatt ei helg fri, vi heller, har ca ein kveld i året.

Håpar inderleg at det blir ei topp helg for alle saman :) KOS DYKK!!

Gjest Shira12
Skrevet

Kos dere!

Dere må virkelig nyte denne helga, siden dere ikke har fått muligheten til det så ofte :o)

Det er en skikkelig vitamininnsprøytning i ett forhold og få noen slike helger i ny og ne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...