Gå til innhold

Det beste og billigste dopapiret?

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature
Skrevet

Hva mener du?

Jeg vruker Maxi. Jeg trodde det var bra, men det er kanskje ikke så bra likevel..

Men det desidert verste toalettpapiret er Spare som du får kjøpt på rema..Reagerer skikkelig på det. Har hørt at det ikke er bra for kvinner å bruke veldig billig toalettpapir som er resirkulert eller noe i den dur..

Forresten noen som har en link på det sistnevnte?

Eller om toalettpapir (tester) for øvrig :)?

Skrevet

Resirkulert dopapir løser seg ikke opp like lett som "nytt" og tetter lettere rørene.

Vi bruker det som er i hvite og blå pakker med 8 ruller i fra Rimi/Ica, husker ikke hva det heter.

Skrevet

jeg har ikke testet ut allverdens forskjellige merker, og husker uansett ikke alle jeg har prøvd. MEN! Jeg husker at jeg var misfornøyd med First Price sine. Og at Euroshopper (fra ica og rimi) var bedre. I det siste har jeg brukt noen jeg ikke husker navn på. Og har ikke pakken her heller så jeg kan ikke sjekke, pga kaster den og har dorullene på en sånn dorull-stang.

Gjest Shira12
Skrevet

Billigste kan jeg ikke svare på, men det beste er Lambi.

Jeg kan ikke bruke resirkulert, da får jeg blemmer i underlivet, og det klør og svir noe grusomt. Skal ikke mer enn ett par dager med slikt papir før jeg begynner og kjenne det.

Så her er det bare Lambi som får innom døra! ;o)

Gjest this is a signature
Skrevet

Jeg kan ikke bruke resirkulert, da får jeg blemmer i underlivet, og det klør og svir noe grusomt. Skal ikke mer enn ett par dager med slikt papir før jeg begynner og kjenne det.

Definer blemmer..Lurer på om jeg må skifte grunnet noe liknende..

Gjest Shira12
Skrevet

Definer blemmer..Lurer på om jeg må skifte grunnet noe liknende..

Det begynner med kløe, så kommer det bittesmå blemmer i hele underlivet. Det er ett sant hel**** og gå på do, da urinen irriter blemmene som har gått hull på.

Jeg var til lege flere ganger, og legen sa at det ikke lignet på herpes, det ble også bekreftet av en spesialist på sykehus.

Den ene gangen det var skikkelig ille, fikk jeg også blemmer i munnen etter en tid, disse var større. Hadde noe med slimhinner og gjøre, legen mente at det kunne ha en sammenheng.

Men du finner det ganske fort ut, ved og bytte toalettpapir i en periode, og vær konsekvent, ta heller med deg en liten pakke med kleenex e.l når du skal bort.

Jeg kan i dag bruke resirkulert om jeg er på besøk hos noen, men når jeg skal bo der over flere dager, har jeg med meg en rull med lambi.

Gjest Flystripa
Skrevet

4-lags i rosa pakke på Lidl. 32 kr for pakken. Store ruller.

Skrevet

Jeg kjøper First Price sitt, og synes det er kjempegreit (og billig)

Gjest ikke-resirkulert
Skrevet

Husker ikke merket vi bruker nå.

MEN vi bruker IKKE resirkulert papir, det løses ikke opp i rørene, og kan fort tette hele kloakkopplegget, .... og det kan fort bli dyrt.

Skrevet

AHA!!!

Skrevet

Det begynner med kløe, så kommer det bittesmå blemmer i hele underlivet. Det er ett sant hel**** og gå på do, da urinen irriter blemmene som har gått hull på.

Jeg var til lege flere ganger, og legen sa at det ikke lignet på herpes, det ble også bekreftet av en spesialist på sykehus.

Den ene gangen det var skikkelig ille, fikk jeg også blemmer i munnen etter en tid, disse var større. Hadde noe med slimhinner og gjøre, legen mente at det kunne ha en sammenheng.

Men du finner det ganske fort ut, ved og bytte toalettpapir i en periode, og vær konsekvent, ta heller med deg en liten pakke med kleenex e.l når du skal bort.

Jeg kan i dag bruke resirkulert om jeg er på besøk hos noen, men når jeg skal bo der over flere dager, har jeg med meg en rull med lambi.

Det er derfor jeg har fått det igjen da - vi har nå brukt opp alle pakkene vi hadde med oss fra Frankrike - men MYKT, nydelig dopapir! :) skal sannelig ta meg en tur på Lidl og kjøpe noe utenlansk noe.

Gjest Shira12
Skrevet

Det er derfor jeg har fått det igjen da - vi har nå brukt opp alle pakkene vi hadde med oss fra Frankrike - men MYKT, nydelig dopapir! :) skal sannelig ta meg en tur på Lidl og kjøpe noe utenlansk noe.

Der ser du, må ha skikkelig toalettpapir, ellers går det galt!

Og er det med en fin farge på det, er jo det er ekstra bonus ;o)

Skrevet

Der ser du, må ha skikkelig toalettpapir, ellers går det galt!

Og er det med en fin farge på det, er jo det er ekstra bonus ;o)

Jepp :)

Det rare er at noen av de var parfymert også - enda reagerer jeg ikke,

Jeg kaller det norske papiret; "kommunistpapir"

Gjest Shira12
Skrevet

Jepp :)

Det rare er at noen av de var parfymert også - enda reagerer jeg ikke,

Jeg kaller det norske papiret; "kommunistpapir"

"kommunistpapir" He he, enig der, men akkurat lambi går greitt.

Jeg reagerer ikke på parfyme, men det resirkulerte, lurer på om jeg ikke har hørt en plass at det kunne være spor av blekk i det?

Jeg har startet kampanje på Riksen, der har de kommunistpapir der!

Skrevet

"kommunistpapir" He he, enig der, men akkurat lambi går greitt.

Jeg reagerer ikke på parfyme, men det resirkulerte, lurer på om jeg ikke har hørt en plass at det kunne være spor av blekk i det?

Jeg har startet kampanje på Riksen, der har de kommunistpapir der!

Det er bra - skal si fra til en venn av meg i ledelsen der! :)

Gjest heffalumpen
Skrevet

Åssen vet man om det er resirkulert? Det er vel ikke det samme som ubleket? Som nesten ikke er å få tak i lenger.

Jeg liker ikke sånn hvitt mykt, for det tåler jo ikke fukt. Dvs. at det kan løse seg opp i samme øyeblikk som du tørker deg, da kan det sitte igjen rester av papiret...

JEG vil iallfall ikke gå rundt med papirrester i mine edlere deler... Men Lambi er ikke slik??

Skrevet

Åssen vet man om det er resirkulert? Det er vel ikke det samme som ubleket? Som nesten ikke er å få tak i lenger.

Jeg liker ikke sånn hvitt mykt, for det tåler jo ikke fukt. Dvs. at det kan løse seg opp i samme øyeblikk som du tørker deg, da kan det sitte igjen rester av papiret...

JEG vil iallfall ikke gå rundt med papirrester i mine edlere deler... Men Lambi er ikke slik??

Resirkulerte er vel de brunbeige, stive greiene, som gjør at man får gnagsår bare man ser på det?

Gjest heffalumpen
Skrevet

Resirkulerte er vel de brunbeige, stive greiene, som gjør at man får gnagsår bare man ser på det?

æsj.. tenk på alle de dumme avisartiklene som har stått på det :(

Gjest Shira12
Skrevet

Det er bra - skal si fra til en venn av meg i ledelsen der! :)

Gjør det!

Syns det er sprøtt at på de avd hvor pasientene ofte oppholder seg mye på badet, så skal de pines med det sandpapiret der!

Gjest Shira12
Skrevet

Er det ikke slikt gråligt og stivt når det er resirkulert da? Og ofte billig? Og så står det på pakken.

Altså, jeg er fornøyd med lambi, tykt nok til at det ikke løser seg opp mens du bruker det.

Det er jo bare til og prøve en pakke :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...