Gå til innhold

Det beste og billigste dopapiret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør det!

Syns det er sprøtt at på de avd hvor pasientene ofte oppholder seg mye på badet, så skal de pines med det sandpapiret der!

På barsel f.eks....

Gjest Shira12
Skrevet

På barsel f.eks....

Ja, der også!

Huff, jeg skjeldte ut en stakkars stundent en gang, men jeg hadde så vondt og satt på do tredje dagen på rad før en operasjon, og det papiret kunne jeg ha pusset husmuren vår med.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Er det ikke slikt gråligt og stivt når det er resirkulert da? Og ofte billig? Og så står det på pakken.

Altså, jeg er fornøyd med lambi, tykt nok til at det ikke løser seg opp mens du bruker det.

Det er jo bare til og prøve en pakke :o)

skal huske på Lambi neste gang jeg handler :)

Skrevet

Jeg kjøper billig dopapir på Kiwi. Kanskje det heter Rimco?

Skrevet

Lambi er bra. De grå billige får jeg en sår følelse av. Utenlandsk parfymert dopapir er helt grusomt! Bruker å ha med en rull Lambi når jeg reiser utenlands.

Gjest Calóni
Skrevet

æsj.. tenk på alle de dumme avisartiklene som har stått på det :(

Om du kikker på bunnen på en Grandiosapizza kan du også se overskrifter fra siste ukes VG :P

Skrevet

Det billigste er vel first price og spare (rema). Det beste er lambi

lalala1365380457
Skrevet

coop obs sin "coop-soft/myk(ellernoesånt)" toalettpapir.. synes dette faktisk er bedre enn lambi (som jo koster flesk)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...