Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sååå lyst på brune kne-lange støvletter, men for en pris! De jeg har falt for, koster 1300-1700 kroner! Det har ikke jeg råd til, toppen 6-700 har jeg samvittigget til å bruke :o(

Noen som vet om en butikk i stavanger/sandnes med slike støvletter til normal pris? På kvadrat (feet me) hadde de noen perfekte, til "ellevill" pris 599,- (før 1498,-). Men, selvsagt ikke min størrelse. Ikke hadde de på de andre avdelingene heller.

Noen som har tips til hvor jeg kan gå??

Skrevet

er flere feet me'er der borte. en i sandnes (vågen) og en i stvg. www.feetme.no

du kan prøve der?

Ellers vet jeg ikke om andre desverre. Ikke vært i stvgområdet siste par månedene.

Skrevet

leste litt fort, ja... så nå at de ikke hadde på de andre avdelingene heller. sorry, da kan jeg ikke hjelpe.

Skrevet

Har du vært på Bianco på Kvadrat (eller Stavanger)? Der kjøpte jeg mine knelange, brune for 1000,-.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...