red Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Nå i disse svarte-arbeidsdager har jeg selv svarte, polske arbeidere. jeg syns egentlig det er for kjipt, hvorfor skal jeg betale oppunder 50% skatt og de ingenting ? Svaret er enkelt: moms. Først skal jeg betale skatt på min inntekt, så skal jeg betale håndtverker (som skal betale skatt på det jeg betaler han), så skal jeg betale 25% til. Vil du betale 100.000 eller 125.000 for samme jobben. Hmmmm. tough choice. Ned med moms på tjenester. 0 Siter
keinstein Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Onde tunge sier at både svart arbeid og smugling har øket med 50% det siste året. 2006 bringer med seg 30 mrd i tapte skatteinntekter. I stedet for å se på det, så økes skattene og byråkratiet. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg hadde tatt det hvitt men så har jeg muligheter til å trekke fra det meste av slike ting på skatten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.