Gjest pekka Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg skulle gjerne kunne vaske buksen, men det står renses på den. Er det noen av dere som har vasket en sånn bukse? Jeg lurte på om jeg skulle våge meg på en kald ullvask/maskinvask. . . . . 0 Siter
Gjest lakrisbåt Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har vasket tilsvarende plagg, med både godt og dårlig resultat, så det er en sjanse å ta.. Det er i det hele tatt en uting med klær som ikke kan vaskes, da det blir dyrt i lengden å levere på renseri. Jeg kjøper ikke lengre klær som kun kan renses. (Sjekker alltid vaskelappem før kjøp) 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg gjør slike ting hele tida, det går som regel bra .o) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har vasket tilsvarende plagg, med både godt og dårlig resultat, så det er en sjanse å ta.. Det er i det hele tatt en uting med klær som ikke kan vaskes, da det blir dyrt i lengden å levere på renseri. Jeg kjøper ikke lengre klær som kun kan renses. (Sjekker alltid vaskelappem før kjøp) Ja jeg unngår det også, men sist da jeg kjøpte denne buksen da hadde de ikke annet i pent i riktig str desverre 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg gjør slike ting hele tida, det går som regel bra .o) hehe, bare krysse fingrene å håpe det beste da ja. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 hehe, bare krysse fingrene å håpe det beste da ja. Fortell hvordan det gikk da ) 0 Siter
Gjest mrsv Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Hei! Tynn dressbukse i ull, ble vasket i vaskemaskin, og var bare til å kaste etterpå. Den ble full av små hull og veldig skrukkete. Sto på vaskeanvisningen at den ikke kunne vaskes, men så det først etterpå da buksen var ødelagt. Hilsen 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Hei! Tynn dressbukse i ull, ble vasket i vaskemaskin, og var bare til å kaste etterpå. Den ble full av små hull og veldig skrukkete. Sto på vaskeanvisningen at den ikke kunne vaskes, men så det først etterpå da buksen var ødelagt. Hilsen Huff, ja det er jo ikke gøy når det skjer. Greiest å levere til rens min da sikkert.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.