Gå til innhold

dressbukse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle gjerne kunne vaske buksen, men det står renses på den. Er det noen av dere som har vasket en sånn bukse? Jeg lurte på om jeg skulle våge meg på en kald ullvask/maskinvask. . . . .

Gjest lakrisbåt
Skrevet

Jeg har vasket tilsvarende plagg, med både godt og dårlig resultat, så det er en sjanse å ta..

Det er i det hele tatt en uting med klær som ikke kan vaskes, da det blir dyrt i lengden å levere på renseri. Jeg kjøper ikke lengre klær som kun kan renses. (Sjekker alltid vaskelappem før kjøp)

Skrevet

Jeg gjør slike ting hele tida, det går som regel bra .o)

Skrevet

Jeg har vasket tilsvarende plagg, med både godt og dårlig resultat, så det er en sjanse å ta..

Det er i det hele tatt en uting med klær som ikke kan vaskes, da det blir dyrt i lengden å levere på renseri. Jeg kjøper ikke lengre klær som kun kan renses. (Sjekker alltid vaskelappem før kjøp)

Ja jeg unngår det også, men sist da jeg kjøpte denne buksen da hadde de ikke annet i pent i riktig str desverre :(

Skrevet

Jeg gjør slike ting hele tida, det går som regel bra .o)

hehe, bare krysse fingrene å håpe det beste da ja.

Skrevet

hehe, bare krysse fingrene å håpe det beste da ja.

Fortell hvordan det gikk da :o)

Skrevet

Hei!

Tynn dressbukse i ull, ble vasket i vaskemaskin, og var bare til å kaste etterpå.

Den ble full av små hull og veldig skrukkete.

Sto på vaskeanvisningen at den ikke kunne vaskes, men så det først etterpå da buksen var ødelagt.

Hilsen

Skrevet

Hei!

Tynn dressbukse i ull, ble vasket i vaskemaskin, og var bare til å kaste etterpå.

Den ble full av små hull og veldig skrukkete.

Sto på vaskeanvisningen at den ikke kunne vaskes, men så det først etterpå da buksen var ødelagt.

Hilsen

Huff, ja det er jo ikke gøy når det skjer. Greiest å levere til rens min da sikkert..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...