Gjest Zahara Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Hadde time til psykolog i dag. Skal ha timer der sånn nå og da for å ha oppfølging. Våknet med mens smerter... er en grunn til at jeg hopper over mensen m p pillene ble jeg minnet på... Tok noen piller og måtte legge meg igjen.. Var umulig å komme meg noe sted, helvetes kramper. MEN.. var blakk på tlf.. fikk jo ikke ringt et eneste sted.. Tenkte at jeg måtte komme meg ned til byen og få fylt på tlf og få ringt.. Hadde avtale igjen et par timer senere til økonomisk rådgiver.. krampene hadde gitt seg, og jeg gikk til bussen.. Så fant jeg plutselig ut at avtalen var kl ett og IKKE kl to!!!! GUD! Jeg sjekket jo i går.. Må ha vært blind på sovepiller. Har i det minste ladet tlf og ringt rundt.. Fikk ny avtale til rådgiver.. Og venter på tlf fra psykologen.. men jeg vil da ikke si at jeg var dårlig pga.. mensen... vel. sksl skifte både tlf og abbonnement.. Så går jeg kanskje ikke tom for ringemin siste uke før trygda kommer.. Som jeg ALLTID gjør.. At det går an.... Fy faen. Ikke særlig høy i hatten i dag. Og etter paracet og tramadol er jo alt bra.. så jeg kunne jo bare tatt de 1t før jeg gjorde... Skulle tro det var første gang jeg hadde mensen.. kanskje det var pga mensen hjernen min leste kl to og ikke kl ett og???? Jeg er så sinna på meg selv nå at jeg kunne halshugget meg. Men da blir det jo ikke noen nye avtaler..... Blir man DUM av mensen????? 0 Siter
Gjest menssliter Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Hvorfor vil du ikke si at du var dårlig pga mensen? Er ikke det virkelig reelt nok? 0 Siter
Gjest Zahara Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Hvorfor vil du ikke si at du var dårlig pga mensen? Er ikke det virkelig reelt nok? vet ikke.. det er jo.. bare.. mensen... Har fått ny time. Til uka har jeg ihvertfall ikke mensen.. 0 Siter
Gjest det går bra Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 vet ikke.. det er jo.. bare.. mensen... Har fått ny time. Til uka har jeg ihvertfall ikke mensen.. Slikt kan skje og menssmerter er jævlig vondt. Kan minne om fødselsrier, men det er liksom ikke lov å klage over slikt. Vi vil ikke virke som kvinnefeminister... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.