Moraki Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Er det muuuulig å ha verre uttale på engelsken sin eller? Sikter til reklamen på TV.. Jaaaada, jeg vet jeg ikke bør irritere meg over sånt, men altså.. seriøst talt.. *grøss* 0 Siter
Moraki Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Skrevet 20. oktober 2006 Hvilken reklame? Den derre teite reklamen hvor de snakker om søkemotoren kvasir.no Jeg blir så irritert når jeg hører hu dama snakker. Det er sikker det som er meningen med reklamen da :-) 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 20. oktober 2006 Skrevet 20. oktober 2006 Den derre teite reklamen hvor de snakker om søkemotoren kvasir.no Jeg blir så irritert når jeg hører hu dama snakker. Det er sikker det som er meningen med reklamen da :-) Har ikke sett den, jeg. Men det høres ikke ut som om de har gått for å ha den beste engelske aksenten, nei;) 0 Siter
Moraki Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Skrevet 20. oktober 2006 Har ikke sett den, jeg. Men det høres ikke ut som om de har gått for å ha den beste engelske aksenten, nei;) Typisk nisse-engelsk med 100% bokmålstone, sånn rett frem norsk tonefall. Ååååå! 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Typisk nisse-engelsk med 100% bokmålstone, sånn rett frem norsk tonefall. Ååååå! Nå har jeg også sett den. Litt småirriterende, ja 0 Siter
Moraki Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Skrevet 21. oktober 2006 Nå har jeg også sett den. Litt småirriterende, ja Ja sant..?! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.