Gå til innhold

Hvor mye betaler du for en konsultasjon hos tannlegen?

Anbefalte innlegg

Gjest Aviaana
Skrevet

Det er tid for den årlige tannsjekken og jeg har ikke penger. Som alltid.

så utenom tannlegehøyskolen, hva er vanlig takst for en tannlegesjekk?. Regner ikke med at jeg har hull, bare tannstein.

Gjest les mer
Skrevet

Ring å spør på tannlegekontoret da vel... ( På mandag...)

Gjest Princess Peach
Skrevet

500 kr, hvis de ikke må borre eller noe sånt.

Gjest Aviaana
Skrevet

500 kr, hvis de ikke må borre eller noe sånt.

jøss det var billig. Vet iallefall at det tannlegekontoret jeg har brukt tidligere tar 750 kroner for en sjekk. Derfor lurte jeg på om jeg kunne få det billigere noe sted.

Skrevet

Stettin i Polen?

Spania?

Billigst er Thailand, verdens beste tannleger faktisk.

Er det en større jobb, kan du bare reise til Sverige og spare ganske mange tusen.

Gjest Aviaana
Skrevet

Stettin i Polen?

Spania?

Billigst er Thailand, verdens beste tannleger faktisk.

Er det en større jobb, kan du bare reise til Sverige og spare ganske mange tusen.

Har faktisk vurdert å dra over grensa til sverige. Må man bestille time lang tid i forveien?. Og hvor mye betaler man for en time der?.

Skrevet

Har faktisk vurdert å dra over grensa til sverige. Må man bestille time lang tid i forveien?. Og hvor mye betaler man for en time der?.

Ikke sikkert en liten time er så lønnsom, men kroner på tenna koster 2500-3000 SKR, det er halvparten av norske.

Skrevet

750.- hvis det ikke er mer å gjøre enn en sjekk og tannsten.

Skrevet

Jeg betalte 810,- sist jeg var hos tannlegen for kontroll.

Gjest Calóni
Skrevet

Ring å spør på tannlegekontoret da vel... ( På mandag...)

Litt av poenget til trådstarter var vel at hun ville vite hva prisnivået omtrent ligger på, og at hun vil ha tips om hva som regnes som rimelig?

Gjest les mer
Skrevet

Litt av poenget til trådstarter var vel at hun ville vite hva prisnivået omtrent ligger på, og at hun vil ha tips om hva som regnes som rimelig?

NÆÆÆÆÆ?

;-)

Gjest Aviaana
Skrevet

800.-

Da har jeg nok ikke en så dyr tannlege som jeg først trodde...

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg betalte femhundreognoe da jeg var hos tannlegen sist, for nesten to år siden. Det var inkludert røntgenbilder pluss fjerning av noe tannsten. Det var i Trondheim.

Skrevet

Jeg betalte just 350kr for sjekk av tennene, samt fjerning av noe tannstein.

Gjest Aviaana
Skrevet

Jeg betalte just 350kr for sjekk av tennene, samt fjerning av noe tannstein.

jøss det hørtes for billig ut til å være sant. Var det en tannlege du var hos?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nå i høst betalte jeg 500 for røntgenbilder og fjerning av tannstein.

Skrevet

jøss det hørtes for billig ut til å være sant. Var det en tannlege du var hos?

Det var hos tannlege ja. Han sa ikke noe om rabatt, men begynner å lure nå som jeg ser hva andre gir for sjekk. Jeg har hatt en kraftig omgang hos han og betalt 35tusen, så kanskje han var snill med meg bare? Vet ikke.

Min mann var hos annen tannlege til sjekk. Der ble det reparert et hull i tillegg. Han betalte 1060kr...Så det er vanskelig å si noe om min pris..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...