Gå til innhold

Selvbruningskrem og kviser

Anbefalte innlegg

Gjest Høstbleik allerede
Skrevet

Jeg ønsker å bruke en selvbruningskrem, men får så lett kviser. Hvilket merke kan dere anbefale?

Skrevet

Når du lett får kviser så bør du kjøpe et godt merke. Dior har en veldig god selvbruningskrem som ikke er så fet. Det er litt farge på kremen også så det er lett å smøre den på i et jevnt lag.

Skrevet

Når du lett får kviser så bør du kjøpe et godt merke. Dior har en veldig god selvbruningskrem som ikke er så fet. Det er litt farge på kremen også så det er lett å smøre den på i et jevnt lag.

Hvilken Dior selvbruningskrem er det du mener? Jeg har samme problem som personen over her.

Skrevet

Hvilken Dior selvbruningskrem er det du mener? Jeg har samme problem som personen over her.

Jeg snakker om den som er til ansiktet. Det er en mindre tube enn den til kroppen. Serien heter Dior Bronze. Den til kroppen er også god- men jeg trodde det dreide seg om at h*n fikk lett kviser i ansiktet.

Gjest Vidigal
Skrevet

Jeg bruker Decleor sin selvbrunings krem. Den kan du smøre både på kropp og ansikt.

Bruker den også som dagkrem noen ganger.Lukter godt også.

Men anbefaler å skrubbe ansikt og kropp før du legger på en selvbruningskrem.

Du kan jo gå innom en hudpleiersalong og be om prøver.

Decleor har prøver på alle produktene sine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...