Gå til innhold

Hva synes dere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Jeg har noe på gang med en fyr. Vi har truffet hverandre flere ganger, hatt sex, kino, gått tur osv....vi har liksom ikke snakket om vi er sammen eller ikke. Vi mailes hver dag, sms osv...

MEN...han er aktiv på en dateside på nett. Sjekker dette anonymt, og han er inne der flere ganger om dagen, ofte lenge av gangen....

Jeg har ikke sagt noe om det, for strengt talt så har vi jo ikke formalisert noe....

Burde jeg si i fra at jeg føler meg ukonfortabel med dette, eller skal jeg bare la humla suse og se hva dette blir til i lengden ?

Håper på mange synspunkter :)

Gjest For hva han vil, og med hvem
Skrevet

Han har kanskje ikke bestemt seg helt, ennå?

Skrevet

Hviken dateside er det? Kan jo være at han bare har kontakt med venner og bekjente gjennom siden :)

Jeg ville uansett ikke tatt det opp med det første :)

Skrevet

Hadde nok ville hatt en avklaring om jeg var i din situasjon. Men tror det er lurt å ikke nevne den nettsida.

Fristende å lage en fake profil og teste han ut, kanskje?

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161368061' post='3350080]

Hviken dateside er det? Kan jo være at han bare har kontakt med venner og bekjente gjennom siden :)

Jeg ville uansett ikke tatt det opp med det første :)

Hm...det er Møteplassen, og han har visst vært aktiv der i halvannet år.

Skrevet

Han er kanskje ikke av den oppfatning at dere har et forpliktende forhold?

Da jeg syntes min kjære var for intens før vi ble sammen og trakk meg litt unna så spurte han om vi kunne ha et uforpliktende forhold i alle fall, han ville bli bedre kjent med meg. Greit for meg, da hadde vi klarlagt det så langt.

Men etter et par møter til så begynte jeg å få følelser for ham og spurte han like godt rett ut om hva han egentlig mente med dette uforpliktende forholdet og sa at jeg ville føle det veldig ukomfortabelt om han traff andre damer samtidig som vi møttes.

Det var selvfølgelig helt uaktuelt for ham og noen minutter senere ble vi enige om at vi var kjærester. :o)

Spør ham! Snakk med ham, men du trenger vel ikke akkurat si at du har vært inne og sjekket datesiden hans med det første...

Skrevet

Hm...det er Møteplassen, og han har visst vært aktiv der i halvannet år.

Ok.. Der er det kanskje mer rettet mot kjæresterier..? Litt merkelig at han er så aktiv der, da ja.. :/

Skrevet

Kan være mange grunner. Kanskje gammel vane, kanskje han har kontakt med flere. Kanskje han vil holde døren litt åpen for andre om det eventuelt ikke blir noe med deg.

Du får prate med han kanskje

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...