Gjest *Isprinsesse* Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Når man har disse diagnosene.kan det da forvekses med psykose lidelser? Tenker da på at sterke tvangstanker og handlinger kan oppfattes som psykotisk,og det kan jo også dissosiasjon. Kan det se ut som man er schizofren og bli feildiagnostisert? Og når man har ADHD,OCD og tourettes,kan vel det forveksles med bipolar? Mange kriterier som er like. 0 Siter
serenity777 Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har fått diagnosene ocd og schizofreni om hverandre. Noen mener jeg har ocd med vrangforestillingers styrke(da jeg var virkelig på vidda), og noen mener jeg har schizofreni. Jeg har aldri hørt stemmer, slik jeg innbiller meg schizofrene hører det. Nå har jeg slått meg til ro med at jeg har ocd og schizotyp forstyrrelse. Selv om jeg fortsatt behandles som om jeg skulle vært en fullblods schizofren. Men de to diagnosene er de eneste jeg har følt passet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.