Gå til innhold

Hjelp til middagsvalg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger hjelp til å velge mellom følgende (skal spise alene i kveld, men har lyst til å lage noe godt for det - evt fryse ned rester):

1) Lasagne med stor salat

2) Pasta med kjøttsaus

3) Hjemmelaget pizza

4) Tikka masala

5) Pasta carbonara

6) Pizza originale

7) Kjøttkaker

8) Hamburgere

9) Løvstek med pommes frites

10) Dolmio med kjøtt og pasta

11) Hjemmelaget innbakt pizza

12) Chilli con carne

Takker for hjelp:)

Skrevet

Jeg hadde gått for nr. 1.

Hørtes deilig ut, og nå ble jeg sulten også, takk skal du ha!

*lol*

Skrevet

Jeg ville valgt Dolmio med kjøtt og pasta.

Har vi gjort valget enklere for henne?

*lol*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

*lol*

Ikke akkurat :-)

Men hvis mange nok svarer, så får hun telle opp og se hvilken rett som fikk flest stemmer. Så langt har hun vel bare fått ulike forslag?

Skrevet

Ikke akkurat :-)

Men hvis mange nok svarer, så får hun telle opp og se hvilken rett som fikk flest stemmer. Så langt har hun vel bare fått ulike forslag?

Det er sant, men hvor lenge skal hun vente? Var ikke dama sulten...

he, he

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er sant, men hvor lenge skal hun vente? Var ikke dama sulten...

he, he

Da gjør vi det enkelt for henne: Jeg bestemmer at hun MÅ ta mitt forslag, ellers spiser jeg henne til middag.

Skrevet

*lol*

Nei, hehe.

Men jeg får bare se hva det første som faller meg inn er. Får se hvor mye plass jeg har i frysern, er det lite så dropper jeg å lage sånt som det blir mye rester av (feks lasagne, det er jo fem middager!)

Skrevet

Da gjør vi det enkelt for henne: Jeg bestemmer at hun MÅ ta mitt forslag, ellers spiser jeg henne til middag.

Det tror du, ja! Jeg vil ha lasagne med salat, og spiser deg glatt for å få viljen min....

Skrevet

Nei, hehe.

Men jeg får bare se hva det første som faller meg inn er. Får se hvor mye plass jeg har i frysern, er det lite så dropper jeg å lage sånt som det blir mye rester av (feks lasagne, det er jo fem middager!)

Jeg griner... Måtte du på død og liv nevne lasagne!

*sulter snart ihjel*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det tror du, ja! Jeg vil ha lasagne med salat, og spiser deg glatt for å få viljen min....

Spiser du meg? Den trusselen har jeg ikke fått før :o

Du er modig, ikke mange som våger å prøve seg på en ulv!

Skrevet

Det er farlig godt! Veldig lyst på det nå merker jeg. Men fryseren lyser rødt mot mer inn nå altså..

Skrevet

Spiser du meg? Den trusselen har jeg ikke fått før :o

Du er modig, ikke mange som våger å prøve seg på en ulv!

Jeg er så tøff atte!!

Helt til det blir vanskeligheter, da løper jeg fortere enn ulven selv!

Skrevet

Jeg spiser pizza med pepperoni, paprika og masse hvitløk akkurat nå :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...