Gå til innhold

Søndagsplaner

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym j**edoler
Skrevet

Pakke inn julegaver, skrive liste over de jeg ikke har kjøpt til ennå og finne ut hva jeg skal kjøpe, gå tur, lese, begynne med julerengjøringen,tenne lys og kose meg med en god bok.

Skrevet

JUL? Det er oktober for pokker:) IKKE STRESS MEG, hehe

Gjest Ulvinnen
Skrevet

JUL? Det er oktober for pokker:) IKKE STRESS MEG, hehe

I dag så jeg julemarsipan i butikkene. Jeg ble nesten sur, jeg vil ikke gi helt slipp på sommeren enda, og så maser de om jul?

Gjest streker paa veggen..!
Skrevet

I dag så jeg julemarsipan i butikkene. Jeg ble nesten sur, jeg vil ikke gi helt slipp på sommeren enda, og så maser de om jul?

Sitter med samme følelsen, trist, nå er det snart slutt på sykkelturene.. må jeg vel ta fremm ski som jeg ikke er så gode på, tar så lang tid i oppover bakkene også! hmrf *rynker på nesa* ;)

Gjest *Isprinsesse*
Skrevet

Det er lurt å få julen unna nå :)

Skal begynne snart jeg også..

Gjest Anonym j**edoler
Skrevet

Nei! *slår hendene for øynene*

*Erter deg*

;OD

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Sitter med samme følelsen, trist, nå er det snart slutt på sykkelturene.. må jeg vel ta fremm ski som jeg ikke er så gode på, tar så lang tid i oppover bakkene også! hmrf *rynker på nesa* ;)

Jeg har en ekkel følelse av at jeg hadde min siste mc'tur forrige helg. Vil ikke det! Det er for lenge å vente helt til våren :(

Gjest Anonym j**edoler
Skrevet

*skuler stygt*

Har ikke rukket å kjøpe julegavepapir ennå. Vet du av noen søndagsåpne butikker som selger dette?

;OD

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Har ikke rukket å kjøpe julegavepapir ennå. Vet du av noen søndagsåpne butikker som selger dette?

;OD

Julegavepapir kan du få av meg, hvis du lover å ikke nevne jul igjen før ut i desember.

*Løfter på kistelokket*

Gjest Anonym j**edoler
Skrevet

Julegavepapir kan du få av meg, hvis du lover å ikke nevne jul igjen før ut i desember.

*Løfter på kistelokket*

Takk, så snill du er! Og jeg lover.

:o)

Du kan også be Web slette hele tråden.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Takk, så snill du er! Og jeg lover.

:o)

Du kan også be Web slette hele tråden.

Neida, tråden trenger ikke å slettes. Jeg bare hopper over den fra nå av.

Gjest streker paa veggen..!
Skrevet

Jeg har en ekkel følelse av at jeg hadde min siste mc'tur forrige helg. Vil ikke det! Det er for lenge å vente helt til våren :(

Ulvinnen habla español, ¿verdad?

No hay nieve en España que pienso. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ulvinnen habla español, ¿verdad?

No hay nieve en España que pienso. :)

Jeg snakker ikke Spansk, men jeg tror ikke at det finnes snø i Spania, det vet jeg at det gjør :-)

Skrevet

Sukk, høres herlig ut.

Mannen er på jakt. De 3 ungene våre og jeg drar til svigermor på besøk. Der skal vi overleve svigermors og svigerinnes konstante skravling.

Så skal vi hjem. Starte kveldsstell av lillebror, så kveldsstell for storesøstrene. Og når alle barna er i seng, så kollapser vel pappa'n og jeg på sofaen.

Innimellom dette skal oppvaskmaskinen tømmes og fylles, vaskemaskinen tømmes og fylles, en "galdhøpigg" med klær brettes og ryddes og en lekebutikk ryddes på plass.

Joda, det er koselig å være foreldre :)

Skrevet

Jeg skal gå med bøsse til TV-aksjonen sammen med 7 åringen.

Frem til deg skal jeg sløve. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...