Gå til innhold

noskapin og cosylan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet om disse to kan brukes sammen? har noskapin i tablettform, og cosylan i flytende..

Gjest ville iallefall ringt og spurt legevakten
Skrevet

Effekten ville jo stort sett bli som en større dose cosylan. Bare minus 'rusen'.

Vanskelige doseringer å beregne sammen, ville ikke blandet dem av frykt for å påvirke respirasjons-senteret.

Skrevet

Effekten ville jo stort sett bli som en større dose cosylan. Bare minus 'rusen'.

Vanskelige doseringer å beregne sammen, ville ikke blandet dem av frykt for å påvirke respirasjons-senteret.

å.. hm.. .har bare bitttelitt cosylan igjen, og 3 noskapin.. så jeg tenkte at hvis jeg kanskje tar en halv noskapin og resten av cosylanen så kunne jo det funka? men....... kanskje ikke så lurt å gjøre sånn helt uten videre?

Gjest ville ringt
Skrevet

Jeg tviler sterkt på at det kan gjøre noen skade, men jeg er ikke helseutdannet overhodet - de eneste som kan gi noe fornuftig svar på denne tiden av døgnet er legevakten - og de svarer som regel kjapt på slikt på telefon.

Skrevet

å.. hm.. .har bare bitttelitt cosylan igjen, og 3 noskapin.. så jeg tenkte at hvis jeg kanskje tar en halv noskapin og resten av cosylanen så kunne jo det funka? men....... kanskje ikke så lurt å gjøre sånn helt uten videre?

Står det noe på felleskatalogen? Den ligger på nett.

Skrevet

Jeg tviler sterkt på at det kan gjøre noen skade, men jeg er ikke helseutdannet overhodet - de eneste som kan gi noe fornuftig svar på denne tiden av døgnet er legevakten - og de svarer som regel kjapt på slikt på telefon.

tok cosylan og en halv noskapin, jeg... fikk ikke sove mer enn 2 timer i natt uansett. endte med at jeg la meg på sofaen (sov hos typen) for så å legge meg i senga etterpå fullt påkledd =P og hosta fortsatte som aldri før...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest