Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har ikke vært her, eller - det kan hende det var de som ringte på i sta da. Men det var ingen som svarte når jeg sa hallo gjennom callingen. Det har jeg opplevd før, så tror det er noe galt med callingen her - må få sjekka det ut.

Jeg får heller finne et kontonr. å gi til.

Skrevet

Jepp, de ringte på men gikk før jeg fikk åpnet døra. Må ha hatt det særdeles travelt for jeg var ikke så sein.

Skrevet

Jo da vi har hatt besøk så vi har fått gitt vårt bidrag i år også.

Vi har vært bøssebærere i flere år, men i år er ikke jeg helt i form så andre får gå i år penger gir vi uansett.

Skrevet

Jepp. Jeg hadde gitt ungene litt penger hver til å putte på bøssa, men Snuppa nektet til tross for at vi kjente bøssebærerne. Poden puttet derfor på for begge to og jeg puttet på litt.

Hehe, fikk hun litt prestasjonsangst?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...