Gå til innhold

FU Hvor mye gir dere i dag

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Er av en eller annen grunn aldri hjemme når det er slike innsamlinger. Antar man kan gi på annen måte, får hva det blir til...

Gir til mange gode formål, har også gitt til Leger Uten Grenser, men føler ikke noe spesielt for TV-aksjonen.

Skrevet

Er av en eller annen grunn aldri hjemme når det er slike innsamlinger. Antar man kan gi på annen måte, får hva det blir til...

Gir til mange gode formål, har også gitt til Leger Uten Grenser, men føler ikke noe spesielt for TV-aksjonen.

Ring 820 44 110 og du har gitt 175 ,- !!

Skrevet

Du vet ingenting om Leger uten grenser??

Det var nesten....imponerende. Dem trodde jeg alle kjente til.

Jeg vet veldig lite om de, ja. Det er et området som ikke int. meg noe særlig, for å være ærlig

Gjest Elextra
Skrevet

Ring 820 44 110 og du har gitt 175 ,- !!

Som sagt - jeg gir til mange gode formål, herunder Leger Uten Grenser, men ser ikke spesielt behov for å gi akkurat i forbindelse med TV-aksjonen.

Har faktisk gitt noen hundre hvert år til Leger Uten Grenser de siste årene.

Nå kom de på døre i går ettermiddag likevel, og da ga jeg jo litt, nesten mest for bøssebærerens skyld :-).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...