Gå til innhold

Til alle damene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj

Bra at du har god smak og vet å vite hva slags kvaliteter en mann skal ha:-)

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• KaVa

6

• mrxx

5

• ShitDiddelyDo

1

• Mañana

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Så kvalmt det bildet var!

Mitch var grei nok i Baywatch, men heller ikke mer. På dette bildet virket han bare usympatisk og lite fristende :(

Bra du vet å sette pris på skikkelig menn:-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Bra du vet å sette pris på skikkelig menn:-)

Det gjør jeg, vet du :-)

Når jeg først har opplevd et ekte mannfolk, så kan ikke et glansbilde måle seg med det!

Skrevet

Det gjør jeg, vet du :-)

Når jeg først har opplevd et ekte mannfolk, så kan ikke et glansbilde måle seg med det!

Der har du et godt poeng:-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Der har du et godt poeng:-)

Det har jeg. Du kan vel tenke deg hvem som fortsatt er øverst på topp tre lista mi? Norges flotteste og mest sjarmerende mannfolk ;-)

Skrevet

Det har jeg. Du kan vel tenke deg hvem som fortsatt er øverst på topp tre lista mi? Norges flotteste og mest sjarmerende mannfolk ;-)

Yess, i now:-) Slik synes jeg det bør være i lang tid fremover.........nå snakker vi om år:-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Yess, i now:-) Slik synes jeg det bør være i lang tid fremover.........nå snakker vi om år:-)

Jeg er helt overbevist om at den lista vil bestå i årevis - i hvert fall toppkandidaten. Lenger nede kan det nok komme en og annen rokering.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Peach - du er en kvinne etter min smak - eller rettere sagt: MED min smak :-)

(Forresten - synes du kan holde deg til Mario, jeg ;-)

*high five* ;)

Njaaa, det blir litt kjedelig med bare Mario på slottet hele dagen...

Skrevet

Jeg er helt overbevist om at den lista vil bestå i årevis - i hvert fall toppkandidaten. Lenger nede kan det nok komme en og annen rokering.

Dette høres svært bra ut:-)

Skrevet

Altså - hva er det med mannfolk?!

Kan de ikke beholde buksa på? Uff.

Skrevet

*high five* ;)

Njaaa, det blir litt kjedelig med bare Mario på slottet hele dagen...

*he he he*

Siden du (som jeg) liker de som er litt småskumle, burde du kanskje bare la Bowser stikke av med deg en gang .... ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

*he he he*

Siden du (som jeg) liker de som er litt småskumle, burde du kanskje bare la Bowser stikke av med deg en gang .... ;-)

Småskumle? johnny Depp er bare kjempesøt i "Pirates of Caribien", ikke skummel i det hele tatt!

Skrevet

Småskumle? johnny Depp er bare kjempesøt i "Pirates of Caribien", ikke skummel i det hele tatt!

Det er jeg enig i. Men Johnny Depp har andre roller der han er småskummel (Sleepy Hollow og From Hell, feks)

I Pirates... og i Charlie og sjokoladefabrikken er han jo bare nusken og søt! (Og rasende festlig, synes _jeg_)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er jeg enig i. Men Johnny Depp har andre roller der han er småskummel (Sleepy Hollow og From Hell, feks)

I Pirates... og i Charlie og sjokoladefabrikken er han jo bare nusken og søt! (Og rasende festlig, synes _jeg_)

Johnny Depp er helt hærlig i Pirates of Caribien og flere andre roller, som i Chokolate. Men i Charlie og sjokoladefabrikken likte jeg han ikke.

Skrevet

Johnny Depp er helt hærlig i Pirates of Caribien og flere andre roller, som i Chokolate. Men i Charlie og sjokoladefabrikken likte jeg han ikke.

Virkelig? Jeg syntes han gjorde en morsom tolkning av Willy Wonka, jeg. Leken og eksentrisk - akkurat som i boka :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Virkelig? Jeg syntes han gjorde en morsom tolkning av Willy Wonka, jeg. Leken og eksentrisk - akkurat som i boka :-)

Jeg liker tolkningen av Willy Wonka, og filmen er meget god, men til tross for det synes jeg egentlig hans Willy Wonka-tolkning minner mest om en Michael Jackson-tolkning. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Hele familien her ble veldig skuffet over Willy Wonko. Vi lurte veldig på hvorfor filmen hadde fått så god omtale.

Mannen min og jeg så den til og med to ganger. Først den dubbede versjonen, og derimot orginalversjonen. Vi trodde at det måtte være dubbingen som gjorde at han var så dårlig. Men det var like ille med hans egen stemme.

I boka syns jeg også at Willy Wonka var morsom, i filmen bare anstrengent og kunstig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...