Gå til innhold

Hvor i Oslo

Gjest KariKruskakli

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

7

• Prozak

3

• morsan

2

• meg__123!

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

ved vallehovin og rundt der. er ikke midt i byen, men lett å komme seg til sentrum. også fine tur-områder.

:)

Skrevet

Jeg er veldig subjektiv og mener oppriktig at jeg bare vil bo der jeg bor. Det tok meg 20 år å nå det målet også men jeg bor akkurat på denne lille flekken jeg vil, verken mer eller mindre. Til og med i riktig blokk med riktig utsikt :o)

Skrevet

Jeg liker Groruddalen. Flere ok steder der. Desverre bor jeg nå på aller, aller verste vestkant. Men jeg klager ikke - utsikten er i det minste bra :-)

"........................................."

Skrevet

Som single: Grünerløkka!

Med familie: Grefsen eller Nordstrand

Gjest KariKruskakli
Skrevet
  tiv skrev (På 22.10.2006 den 17.53):

Som single: Grünerløkka!

Med familie: Grefsen eller Nordstrand

Kan du begrunne hvorfor du ville ha valgt Grefsen eller Norstrand?

Gjest KariKruskakli
Skrevet
  Princess Peach skrev (På 22.10.2006 den 17.51):

Aker Brygge! :D

Åja, det vil ikke jeg:)

Gjest KariKruskakli
Skrevet
  morsan skrev (På 22.10.2006 den 17.48):

Nordstrand

Kan du begrunne hvorfor. Driver og sonderer terrenget litt, skjønner du.

Gjest KariKruskakli
Skrevet
  Prozak skrev (På 22.10.2006 den 17.47):

Jeg liker Groruddalen. Flere ok steder der. Desverre bor jeg nå på aller, aller verste vestkant. Men jeg klager ikke - utsikten er i det minste bra :-)

"........................................."

Jeg bor på aller verste/beste (alt etter som man ser det) vestkant jeg også, men driver nå og sonderer terrenget litt. Groruddalen blir det ihertfall ikke;)

Litt langt dit.

Skrevet
  KariKruskakli skrev (På 22.10.2006 den 18.03):

Jeg synes utsikten over fjorden er så fantastisk flott!

men det fordrer at man har råd til hus med utsikt, så klart. Bor man i "andre rekke" uten utsikt kan det i grunnen være det samme! *S*

amerikafareren
Skrevet

Jeg trives veldig godt der hvor jeg bor, men tenker noen ganger på å kjøpe meg en liten leilighet sentralt når jeg er blitt helt alene.

Skrevet
  Princess Peach skrev (På 22.10.2006 den 17.51):

Aker Brygge! :D

Ja, der hadde det også vært litt kjekt å bo men fryktelige dyre utesteder og butikker da ;o)

Skrevet
  KariKruskakli skrev (På 22.10.2006 den 18.04):

Jeg bor på aller verste/beste (alt etter som man ser det) vestkant jeg også, men driver nå og sonderer terrenget litt. Groruddalen blir det ihertfall ikke;)

Litt langt dit.

Tja...her jeg bor nå, så er det lengre inn til sentrum enn fra Groruddalen.

"......................................."

Gjest Princess Peach
Skrevet
  Dorthe skrev (På 22.10.2006 den 18.20):

Ja, der hadde det også vært litt kjekt å bo men fryktelige dyre utesteder og butikker da ;o)

Hadde jeg hatt råd til å bo på Aker Brygge, så hadde jeg vel hatt råd til å gå på de dyre utestedene og i de dyre butikkene også. ;)

Skrevet
  Princess Peach skrev (På 22.10.2006 den 18.24):

Hadde jeg hatt råd til å bo på Aker Brygge, så hadde jeg vel hatt råd til å gå på de dyre utestedene og i de dyre butikkene også. ;)

Hehe, det glemte jeg i farten :o)

Skrevet
  KariKruskakli skrev (På 22.10.2006 den 18.03):

Hvis du med mann og barn har tenkt å flytte så hadde jeg gjort som de andre foreslo her, Nordstrand eller Grefsen. Det er dessverre blitt ganske snobbete på Grefsen da men du klarer vel å heve deg over det siden du allerede er vant til slikt :o)

Ulvøya er også fantastisk fint.

Uten mann hadde jeg ikke overveid noen av stedene, da hadde jeg holdt meg i Sentrum.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...