Gå til innhold

åndenes makt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har opplevd spøkerier?

Jeg tror det er noe i dette. Et spennende program synes jeg :)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

5

• Lillemus

3

• Dorthe

2

• meg__123!

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

jeg tror at det finnes ånder, men jeg har aldri opplevd det..

Gjest jeg tror ja
Skrevet

Det er garantert mer mellom himmel og jord enn hva vi kjenner til ja.

Jeg har ikke opplevd noe spøkerier, men du verden så mye annet ..... det kalles vel sjebnen ..... har også opplevd ting som jeg forutså like før .... Har også vært borti der flere har sett meg uten at jeg har vært der, men dukket opp like etterpå ..... flere lignendes episoder av dette .....

Skrevet

jeg tror at det finnes ånder, men jeg har aldri opplevd det..

Jeg er litt usikker på om jeg har opplevd noe. Noe hendte og ingen vil tilstå at de har drevet på for meg.

I et hus jeg bodde i før, fikk jeg stadig høre noen komme og ingen kom, men etter noen minutter hørte jeg samme lydene, og da kom de. Vardøger kalles det visst. Litt spooky..

Skrevet

Det er garantert mer mellom himmel og jord enn hva vi kjenner til ja.

Jeg har ikke opplevd noe spøkerier, men du verden så mye annet ..... det kalles vel sjebnen ..... har også opplevd ting som jeg forutså like før .... Har også vært borti der flere har sett meg uten at jeg har vært der, men dukket opp like etterpå ..... flere lignendes episoder av dette .....

jøss, blir du ikke skremt av det? Du er litt synsk på en måte?

Skrevet

Faren min er stadig på besøk. Hele leiligheten lukter kroppslukten hans men jeg ser ham ikke.

Han passer kanskje på meg, jeg vet ikke.

Skrevet

Et hus jeg bodde i hadde flere "beinløse" og de elsket å slå på komfyren! Eksen ringte meg opp og kjeftet på meg fordi jeg hadde gått fra komfyren på - jeg hadde ikke brukt den engang!

Skrevet

Faren min er stadig på besøk. Hele leiligheten lukter kroppslukten hans men jeg ser ham ikke.

Han passer kanskje på meg, jeg vet ikke.

Holdt på å si, så koselig :) Men ja kanskje han passer på deg som du sier. Merkelig at man kan kjenne lukt, men har hørt om det før. Sier du noe til han da?

Skrevet

Jeg er litt usikker på om jeg har opplevd noe. Noe hendte og ingen vil tilstå at de har drevet på for meg.

I et hus jeg bodde i før, fikk jeg stadig høre noen komme og ingen kom, men etter noen minutter hørte jeg samme lydene, og da kom de. Vardøger kalles det visst. Litt spooky..

huff :/

Skrevet

Et hus jeg bodde i hadde flere "beinløse" og de elsket å slå på komfyren! Eksen ringte meg opp og kjeftet på meg fordi jeg hadde gått fra komfyren på - jeg hadde ikke brukt den engang!

hjælp! :) Stakkars uskyldige du... Det var jo litt dårlig gjort av "ånden" synes jeg.. Skal lure på hva de vil med sånt egentlig....

Skrevet

Holdt på å si, så koselig :) Men ja kanskje han passer på deg som du sier. Merkelig at man kan kjenne lukt, men har hørt om det før. Sier du noe til han da?

Nei, jeg gjør ikke det. Men lover inne i meg at jeg skal passe på mora mi for ham for jeg føler at han er veldig urolig. Hun har det ikke bra.

Nå tror du sikkert at jeg er helt gærn men det er jeg ikke altså. Tror jeg da ;o)

Skrevet

Det var jeg også plaget av der jeg bodde før.

Holdt på å bli gal av det!!

Jeg kunne også høre hvordan de i leiligheten under meg styrte på kjøkkenet og i stua!.........når de ikke var hjemme!

*grøss*

Gjest jeg tror ja
Skrevet

jøss, blir du ikke skremt av det? Du er litt synsk på en måte?

Vil ikke kalle meg synsk ..... men mange opplevelser har fått meg til å grøsse litt ja :)

Det sies at vi alle har en "sidemann" (en eller flere avdøde nære slektninger) i nærheten av oss, som passer på oss på en måte, DET har jeg merket mer enn en gang.

Skrevet

Nei, jeg gjør ikke det. Men lover inne i meg at jeg skal passe på mora mi for ham for jeg føler at han er veldig urolig. Hun har det ikke bra.

Nå tror du sikkert at jeg er helt gærn men det er jeg ikke altså. Tror jeg da ;o)

Nei jeg tror ikke du er gal. Jeg har sett endel på åndenes makt og er åpen for at det er noe som skjer. Og at det må være en grunn for at de er der.

Skrevet

Det var jeg også plaget av der jeg bodde før.

Holdt på å bli gal av det!!

Jeg kunne også høre hvordan de i leiligheten under meg styrte på kjøkkenet og i stua!.........når de ikke var hjemme!

*grøss*

Huff, det er lite koselig ja!

Gjest Gammel herregår fra 1900 tallet
Skrevet

Jeg har bodd i et hus det spøket i en gang.

Vet det høres helt merkelig ut men det var faktisk slik.

Vi så dog aldri noen, men nærværet og lydene var helt klare.

Vi vendte oss til dette og savnet faktisk "spøkelsene" våre etter at huset brant og vi måtte flytte.

Hva det er vet jeg ikke, men at det er noe er jeg overbevist om.

Det med skytsengler tror jeg også på, hvem eller hva det er vet jeg heller ikke, men at de fleste av oss har noen som passer på er jeg sikker på.

Tror ikke jeg ville levd i dag hvis ikke.

Skrevet

hjælp! :) Stakkars uskyldige du... Det var jo litt dårlig gjort av "ånden" synes jeg.. Skal lure på hva de vil med sånt egentlig....

Det hender at jeg leter og leter, men ikke finner det jeg leter etter. Da har det hendt flere ganger at jeg har stilt meg midt på gulvet, lukket øynene og sagt høyt:"Nei, nå må dere hjelpe meg å finne den permen altså!" (eller hva det når er) og da ser jeg ofte for meg hvor den ligger og det stemmer som oftest...

Skrevet

Det hender at jeg leter og leter, men ikke finner det jeg leter etter. Da har det hendt flere ganger at jeg har stilt meg midt på gulvet, lukket øynene og sagt høyt:"Nei, nå må dere hjelpe meg å finne den permen altså!" (eller hva det når er) og da ser jeg ofte for meg hvor den ligger og det stemmer som oftest...

Stilig :) De kan brukes til noe fornuftig også da :)

Skrevet

Jeg har bodd i et hus det spøket i en gang.

Vet det høres helt merkelig ut men det var faktisk slik.

Vi så dog aldri noen, men nærværet og lydene var helt klare.

Vi vendte oss til dette og savnet faktisk "spøkelsene" våre etter at huset brant og vi måtte flytte.

Hva det er vet jeg ikke, men at det er noe er jeg overbevist om.

Det med skytsengler tror jeg også på, hvem eller hva det er vet jeg heller ikke, men at de fleste av oss har noen som passer på er jeg sikker på.

Tror ikke jeg ville levd i dag hvis ikke.

Nesten så dere savnet dem ja, ja sånn kan det vel også bli. Skytsengler og hjelpere liker jeg å tro på, men har ikke merket det bevisst enda. Det kunne vært interessant å få vite hvem det er. Hørte noen som var hos spådame og fikk mange detaljer ang hjelperen. Hun føler hun vet hvem det er nå....

Gjest Gammel herregår fra 1900 tallet
Skrevet

Nesten så dere savnet dem ja, ja sånn kan det vel også bli. Skytsengler og hjelpere liker jeg å tro på, men har ikke merket det bevisst enda. Det kunne vært interessant å få vite hvem det er. Hørte noen som var hos spådame og fikk mange detaljer ang hjelperen. Hun føler hun vet hvem det er nå....

Jeg har pratet med en meget spesiell herremann som sier han har levd før bla.

Han har også sett og opplevd sin skytsengel, det var ingen kjente av ham men han beskrev vedkommende halt klart.

Han hadde sett vedkommende to, tre ganger.

Har aldri sett min, men jeg må være beskyttet for å kunne overleve alt jeg har vært gjennom og fremdeles står jeg på to ben.

"Spøkelsene" våre var ikke av det onde slaget, vi ble bare forstyrret om du kan si det sånn av nærværet og av bråket.

Vi ble vant til det og ja, vi savnet det den dag vi dro derfra.

Ble på et vis noe trygghet i det også merkelig nok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...