Gå til innhold

åndenes makt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et hus jeg bodde i hadde flere "beinløse" og de elsket å slå på komfyren! Eksen ringte meg opp og kjeftet på meg fordi jeg hadde gått fra komfyren på - jeg hadde ikke brukt den engang!

"Mitt" spøkelse slo ovnen av for meg, mye greiere ;o)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

5

• Lillemus

3

• Dorthe

2

• meg__123!

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"Mitt" spøkelse slo ovnen av for meg, mye greiere ;o)

Mye mindre brannfarlig i alle fall! :o)

Skrevet

Mye mindre brannfarlig i alle fall! :o)

Ikke sant. Det skrudde også ned varmen på badet, hvilket jeg ble veldig irritert for. Tror det var et spøkelse som var redd for høye strømregninger? ;o)

Skrevet

Vi hadde en gammel sjømann med trebein som gikk på loftet. Det er greit at sjømannen gikk igjen, men at trebeinet også går igjen er tvilsomt.

Skrevet

Jada, det fins energier vi ikke kan se. Har skrevet litt om det som skjer på hytta mi tidligere. Har også opplevd at slektninger som har betydd mye for meg har kommet til meg like før de dør. Noen ganger har jeg også opplevd en helt særegen blomsterlukt, som jeg kun har kjent i de tilfeller hvor jeg like etter får beskjed om at noen er døde.

Skrevet

Felles for alle spøkelser er at de forsvinner under kontrollerte forhold. Og bra er det.

Skrevet

Jeg tror mye av det er betalt juks og skuespill.

Noe annet som er litt rart, er at det er nesten bare tykke folk med dårlig råd (ser sånn ut for meg) som er med i det programmet.

Skrevet

Jada, det fins energier vi ikke kan se. Har skrevet litt om det som skjer på hytta mi tidligere. Har også opplevd at slektninger som har betydd mye for meg har kommet til meg like før de dør. Noen ganger har jeg også opplevd en helt særegen blomsterlukt, som jeg kun har kjent i de tilfeller hvor jeg like etter får beskjed om at noen er døde.

Det må være tungt å oppleve den lukten da. Men kanskje det er meningen at du skal få et forvarsel, at du tåler det på en måte?

Skrevet

Vi hadde en gammel sjømann med trebein som gikk på loftet. Det er greit at sjømannen gikk igjen, men at trebeinet også går igjen er tvilsomt.

Hvordan vet du at det var en gammel sjømann? Fikk du drevet ham ut av noen?

Skrevet

Jeg tror mye av det er betalt juks og skuespill.

Noe annet som er litt rart, er at det er nesten bare tykke folk med dårlig råd (ser sånn ut for meg) som er med i det programmet.

Sunn skepsis er greit å ha. Jeg mener å ha sett tynne folk også ;)

Skrevet

Hvordan vet du at det var en gammel sjømann? Fikk du drevet ham ut av noen?

hehe

Sjømannen framkom med miljøet på loftet med gamle øksede tømmerstokker og skipsgulv. Han likte nok miljøet som sikkert minnet om seilskuter. Det var noen gamle taljer og tau der også.

Åndemaning er ikke mitt område. Mane vekk ånder ingen sak, det er bare å undersøke nøye nok under kontrollerte forhold, dermed forsvinner ånden som en ånd i en fillehaug.

Å mane dem fram er verre, men det utrolige kan skje i en forstyrret menneskehjerne. Forstyrrede hundehjerner finnes også, og de kan ha mareritt de som oss. Skrullete katter er det også mange av.

Skrevet

hehe

Sjømannen framkom med miljøet på loftet med gamle øksede tømmerstokker og skipsgulv. Han likte nok miljøet som sikkert minnet om seilskuter. Det var noen gamle taljer og tau der også.

Åndemaning er ikke mitt område. Mane vekk ånder ingen sak, det er bare å undersøke nøye nok under kontrollerte forhold, dermed forsvinner ånden som en ånd i en fillehaug.

Å mane dem fram er verre, men det utrolige kan skje i en forstyrret menneskehjerne. Forstyrrede hundehjerner finnes også, og de kan ha mareritt de som oss. Skrullete katter er det også mange av.

hehe, jeg har ikke tenkt over at dyr kan "gå igjen". Jaja, du har ingen sjømann på loftet lengre, godt det :)

Skrevet

hehe, jeg har ikke tenkt over at dyr kan "gå igjen". Jaja, du har ingen sjømann på loftet lengre, godt det :)

Sjømannen begynte alltid å "gå" når sola sto på, og gikk igjen når sola gikk ned. Oftere etter fuktig vær. Men det var nok bare treverket som gikk. Men det kan hende han går der enda, det jeg vet. Huset står der det.

Skrevet

Ja jeg tror på det. Har aldri sett noen i trense før i går på åndenes makt i går. Helt utrolig. Ingen tvil om at det er noe etter dette livet.

Skrevet

Ja jeg tror på det. Har aldri sett noen i trense før i går på åndenes makt i går. Helt utrolig. Ingen tvil om at det er noe etter dette livet.

Transe skulle det stå ikke trense.

Skrevet

Ja og det er jo litt godt å vite, jeg håper bare jeg skal slippe å plage noen :) Det er en spennende serie!

Skrevet

Ikke at dyr går igjen, men i åndemanerprogrammer brukes ofte skrullete katter og mer eller mindre forvirra hunder som legitimasjon for at det finnes noe overnaturlig rundt om kring.

Skrevet

Ikke at dyr går igjen, men i åndemanerprogrammer brukes ofte skrullete katter og mer eller mindre forvirra hunder som legitimasjon for at det finnes noe overnaturlig rundt om kring.

åååå ok I see :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...