Gå til innhold

*Snufs* Lettrørt ja!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt nettopp foran tv'n og kikket litt på innsamlingsaksjnen på NRK1 og begynte å lese på teksten nederst på skjermen. Om skolen som hadde samlet inn 66.000,- til aksjonen, gutten på 12 år som hadde gitt hele bursdagsgaven sin på 450,- og kirken som ga offerkollekten på 5800,- og ble helt gråtkvalt! Tårene presset på og klumpen i halsen ble stor...

*Tar opp telefonen og gir 175,- til i tillegg til det vi putta på bøssa tidligere i dag*

Greit å være lettrørt, men dette er litt drøyt! :o)

Gjest For drøyt
Skrevet

Nå er det vel ikke unormalt at du ligger i front på sjølskryt, men dette ble kvalmt.

Skrevet

Nå er det vel ikke unormalt at du ligger i front på sjølskryt, men dette ble kvalmt.

Kvalmt muligens, men helt sant.

Det har jo vært mange andre tråder om hvor mye folk har gitt her inne i dag, kan du ikke ta deg en tur dit og påpeke at de der er kvalme også?

Skrevet

Det eneste som ble kvalmt og drøyt her er vel svaret ditt...

Gjest Flystripa
Skrevet

Herregud, ditt engangsnick. Feiging.

Skrevet

Det er du ikke alene om. Har småsippa flere ganger allerede.

:o)

Skrevet

Ditt innlegg her er mere enn kvalmt synes jeg.

Skrevet

*svelg*

Her har det vært tårevått flere ganger allerede :o)

Skrevet

Kva skule var det som hadde gitt så mykje?

Tror det var i Longyearbyen, ny rekord for skolen!

Skrevet

Tror det var i Longyearbyen, ny rekord for skolen!

Såpass, det må jo vera kjempebra :-)

Skrevet

Best du slår av før du blir ruinert... tar TeleNor en jafs av de 175 kr?

Skrevet

Jeg gidder ikke å engasjere meg i dette jeg - - syns ikke det handler om å hjelpe lenger - det smaker show av hele greia, og vi lar oss rive med av det NRK finner ut at er et bra prosjekt. *grynt*

Skrevet

Snakk forræ sjæl!

ylvali1365381015
Skrevet

drøyt?

Nei, det synes jeg ikke.

Jeg blir rørt av Norge Rundt,

barnesanger og poden som plukker hestehov. Av den første snøen, 17.mai, musikk, korps, gamle mennesker og barn, for ikke å snakke om babyer, graviditet eller fødsler!!!

Og lista er så lang så lang...

Slik skal det være! Vi lever og sanser, er fullt ut til stede med våre følelser.

Gjest annlovinda
Skrevet

Jøss, så hyggelig du var da!!!

Synes lillemus høres ut til å være en trivelig dame jeg.

Skrevet

Best du slår av før du blir ruinert... tar TeleNor en jafs av de 175 kr?

Niks, det går uavkortet til Leger uten grenser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...