Gå til innhold

å ikke fortelle ektemannen at barnet deres ikke er hans

Anbefalte innlegg

Gjest Aviaana
Skrevet

men derimot hans søster!!

Leste en historie fra virkeligheten fra et ukeblad og ble ganske sjokkert over hva jeg leste.

En kvinne fortalte at hun hadde hatt en affære med svigerfar og blitt gravid kort tid etterpå. Da hun fikk vite datterens blodtype senere forsto hun at ektemannen ikke var faren, og løy til han om sin egen blodtype så han ikke skulle fatte mistanke.

Mannen hadde aldri fattet mistanke da datteren liknet han på en prikk. Hun var overbevist om at denne hemmeligheten skulle hun gå til grava med..

Kan mannen finne ut slektskapsforholdet gjennom DNA-testing?.

at kona har vært utro med faren hans er vel værre enn at det hadde vært en annen person utenom familien?

Eller er begge deler like forkastelig?.

Hva synes dere DOL-gutter hadde vært verst?.

Skrevet

Utro med svigerfar??

Jeg spyr.

Hvem i allverden klarer det?

Skrevet

En historie fra virkeligheten i et ukeblad ja...hmmm:)

Jepp..Og dol er også virkeligheten!*lol*

Gjest Aviaana
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161545807' post='3353204]

Utro med svigerfar??

Jeg spyr.

ja det synes jeg også er ganske kvalmt. Men noen liker det vel.

Det kan jo tenkes at mannen er yngre enn henne, og svigerfar fikk barn tidlig. Kanskje ikke aldersforskjellen er så stor mellom dem heller?.

Skrevet

Utro med svigerfar??

Jeg spyr.

Hehe . min svigerfar er VELDIG kjekk - men jeg har jo den yngre utgaven og det holder :)

Skrevet

Hehe . min svigerfar er VELDIG kjekk - men jeg har jo den yngre utgaven og det holder :)

Da vet du hvordan typen din blir når dere blir gammel!

*Lol*

:D

Skrevet

Neppe sant ;-)

Jeg kjenner noen som sitter og dikter opp historier fra "virkeligheten", sender de inn til ukeblader, får de antatt og tjener penger.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

ja det synes jeg også er ganske kvalmt. Men noen liker det vel.

Det kan jo tenkes at mannen er yngre enn henne, og svigerfar fikk barn tidlig. Kanskje ikke aldersforskjellen er så stor mellom dem heller?.

Det er jo ikke uvanlig at kvinner faller for en mann som er 20-25 år eldre, så det kan sikkert hende selv om hun er på alder med hans sønn.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161549985' post='3353356]

Da vet du hvordan typen din blir når dere blir gammel!

*Lol*

:D

Det vet jeg jo alt! :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det vet jeg jo alt! :-)

Næsj, dere er vel ikke gamle noen av dere. Nå fisker du etter kompliment ;-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Neppe sant ;-)

Jeg kjenner noen som sitter og dikter opp historier fra "virkeligheten", sender de inn til ukeblader, får de antatt og tjener penger.

Det kan nok være at noen dikter og skriver inn historier fra "virkeligheten".

Andre forteller historie fra eget liv uten å måtte dikte.

Slik jeg har gjort.

Skrevet

Utro med svigerfar??

Jeg spyr.

Puff. Se for deg at du er sammen med sønnen til Bruce Willis, og så kommer plutselig svigerfar inn.. Lett.

Skrevet

Puff. Se for deg at du er sammen med sønnen til Bruce Willis, og så kommer plutselig svigerfar inn.. Lett.

Realistisk DarkPink!

He he

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1161552101' post='3353430]

Realistisk DarkPink!

He he

Like realistisk som de fleste fra virkeligheten historiene.. ;)

Skrevet

Næsj, dere er vel ikke gamle noen av dere. Nå fisker du etter kompliment ;-)

Han er 53 - - litt gammel er han jo :)

Skrevet

Synd for henne når hun havner i en alvorlig bilulykke og mannen skal fortelle dem hvilken blodtype hun har,da.

Skrevet

Like realistisk som de fleste fra virkeligheten historiene.. ;)

Sant nok!

*LOL*

Skrevet

Selvsagt er det verre at det er sin egen far som er far til barnet. Det kan jo ikke diskuteres en gang, enn om det var en vilt fremmed mann.

Farskapet kan finnes ut ved DNA prøve.

Det at hun holder det hemmelig er også ille.

Dette er så mye jævelskap at man kan bli morder av mindre.

Hvis dette er sant så kan jeg ikke fatte å begripe den faren som kan gjøre noe sånt mot sin egen sønn. Tenk å legge seg etter sine barns kjærester/samboer/kone? Det er ufatterlig hva enkelte kan gjøre for å tilfredsstille sin egen sexlyst.

Skrevet

Neppe sant ;-)

Det samme har jeg hørt om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...