Gå til innhold

Engelske uttrykk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til kloke hoder :-)

Hva heter på engelsk? "vri og vrenge" og " snu og vende", "i hytt og pine"

Skrevet

Vri og vrenge kommer kanskje an på settingen, f.eks. "twist my words around". Hytt og pine kan f.eks. bli "at random".

Skrevet

Jeg er er ikke så god i engelsk at jeg kan hjelpe deg der - men husk at det heter "I hytt og vær".

("I hytt og pine" har blitt en sammenblanding av "I hytt og vær" og "død og pine".)

Ja da - jeg vet at jeg er kverulantisk og at dette "kvasiuttrykket" er ganske innarbeidet nå. Jeg bare måtte ... :o)

Skrevet

Jeg er er ikke så god i engelsk at jeg kan hjelpe deg der - men husk at det heter "I hytt og vær".

("I hytt og pine" har blitt en sammenblanding av "I hytt og vær" og "død og pine".)

Ja da - jeg vet at jeg er kverulantisk og at dette "kvasiuttrykket" er ganske innarbeidet nå. Jeg bare måtte ... :o)

Det er ikke kverulantisk. "Hytt og pine" er helt absurd, og gir ingen mening overhodet :-)

".........................................."

Skrevet

Jøss, det var jeg ikke klar over ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...