Gå til innhold

noen kilo for mye

Anbefalte innlegg

4barns mor-77
Skrevet

I løpet av det siste halve året har jeg gått opp 6-7 kg. Det plager meg igrunn ikke noe større, bortsett fra at alle topper/gensere sklir opp. Det er med andre ord bryster og magen som er blitt større. Kan fortsatt bruke buksene i størrelse 36/small.

Synes brystene har blitt mye finere, og vil gjerne beholde de. ;) Noen som vet om en effektiv måte å trene magen på, uten nødvendigvis å gå noe særlig ned i vekt igjen? Det er jo som regel brystene som først minsker når man går ned i vekt, og vekten plager meg jo ikke så bare

jeg hadde klart å stramme magen litt så hadde det vært flott!

Skjønner dere hva jeg mener? Må jeg ned i vekt, og miste de "nye,fine" brystene mine?

Takker for svar...

Skrevet

Går ikke an å punkt-slanke.

Men tren kondisjonstrening samt pec-tec - øvelser for brystmuskulaturen.

4barns mor-77
Skrevet

Går ikke an å punkt-slanke.

Men tren kondisjonstrening samt pec-tec - øvelser for brystmuskulaturen.

Var det jeg var litt redd for...:(

hva er pec-tec øvelser?

Skrevet

Bollemagens verste fiende.. Det er sykleøvelser mens du ligger. F eks mens du ligger i sofaen og ser på tv.

Skrevet

Var det jeg var litt redd for...:(

hva er pec-tec øvelser?

Hun tenker kanskje på peck-deck øvelser. Det er omtrent som å ligge på ryggen med armene strakt ut fra kroppen, for så å forsøke å fly. Ligger du på en benk med vekter, så holder du armene rett opp, og senker dem til sidene til omtrent vannrett stilling, og løfter opp igjen. Fin brystøvelse.

"........................................."

Skrevet

Det hjelper nok lite å trene magen. Men kan nemlig ikke punkt-slanke seg. Så om du vil bli kvitt fettet rundt magen går nok brystene med i samme slengen.

4barns mor-77
Skrevet

Det hjelper nok lite å trene magen. Men kan nemlig ikke punkt-slanke seg. Så om du vil bli kvitt fettet rundt magen går nok brystene med i samme slengen.

Det var da som søren...! :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...