Gå til innhold

stjernetegn og kompatibilitet?

Anbefalte innlegg

Gjest starfishes
Skrevet

Er nok mer komplisert enn som så, at det bare er stjernetegnene.

Nå snakker jeg bare utifra kvasivitenskapen astrologi, men for å finne kompabiliteten trenger du ascendanter, hus og måneder.

det er litt betrøstende det da, at det ikke "bare" er selve stjernetegnene som er avgjørende..

Da finnes det kanskje håp allikevel

hehe

Skrevet

Aha...

men en steinbukk burde vel ikke forakte 80 talls musikk vel? ;)

ikke alt, men noe av det blir litt for sært, selv for en steinbukk;)

Skrevet

Løve og vær skal jo passe relativt godt sammen de ;) Ildtegn er det ikke? FIRE! hehe

Jepp! Det går for seg både i uvennskap og vennskap her.

Gjest starfishes
Skrevet

ikke alt, men noe av det blir litt for sært, selv for en steinbukk;)

hehe, skjønne, skjønner...

Skrevet

det er litt betrøstende det da, at det ikke "bare" er selve stjernetegnene som er avgjørende..

Da finnes det kanskje håp allikevel

hehe

Ja, vi får håpe det :)

Skrevet

Jeg er VELDIG lik stjernetegnet mitt. Det samme er søsknene mine og kjæresten min. Jeg aner ikke om stjernetegnet mitt og kjæresten sitt passer sammen eller ikke.

Gjest starfishes
Skrevet

Jeg er VELDIG lik stjernetegnet mitt. Det samme er søsknene mine og kjæresten min. Jeg aner ikke om stjernetegnet mitt og kjæresten sitt passer sammen eller ikke.

får jeg spørre om hvilke stjernetegn dere er da?

Skrevet

får jeg spørre om hvilke stjernetegn dere er da?

Nei... :-)

Jeg sjekket en link under her og fant ut at stjernetegnene våre passer sammen.

Gjest starfishes
Skrevet

Nei... :-)

Jeg sjekket en link under her og fant ut at stjernetegnene våre passer sammen.

jaja, men da vet du jo det da ;)

Skrevet

Er nok mer komplisert enn som så, at det bare er stjernetegnene.

Nå snakker jeg bare utifra kvasivitenskapen astrologi, men for å finne kompabiliteten trenger du ascendanter, hus og måneder.

Mindre kvasi om man tar med hus og måneder?? Ha, ha!

Mer detaljrikt, ja - men likefullt kvasi.

Skrevet

Mindre kvasi om man tar med hus og måneder?? Ha, ha!

Mer detaljrikt, ja - men likefullt kvasi.

Javist er det det.

Men planetenes posisjon og stjernelegmer er kun en matematisk utregning, det er fortolkningene som kan være litt så som så :)

Skrevet

Vet du, jeg er så enig. Jeg har alltid gitt fullstendig blaffen i horoskoper, men personlighetsbeskrivelser er skremmende ofte riktige.

Selv er jeg kreps, og alt om krepsen stemmer på meg. Noe mer enn det andre. Både det positive og det negative.

Jeg er sammen med en vannmann, og mye av det som står om vannmann passer på ham. Og vi passer sammen seksuelt og kjærlighetsmessig, men ikke i ekteskap, ifølge boka mi. Jeg har to bøker som tar for seg sånnt, forhold mellom forskjellige stjernetegn. Og det som står der er lett å kjenne seg igjen i. Både når det gjelder han jeg er med nå, og eks'ene mine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...