Gå til innhold

Koselig Café i Bogstadveien?

Anbefalte innlegg

Gjest out shopping
Skrevet

Vi er en jentegjeng på 6 stk som skal møtes til lunch på lørdag. Noen som vet om et koselig sted i Bogstadveien som ikke er så alt for dyrt? Tenkte på The Broker men de tar rundt 70 kr. for ostekake bare, så da kan jeg tenke meg hvor dyre de er på resten av maten...

Gjest tromsøjenta3
Skrevet

Nå er ikke jeg så veldig kjent lengre i bogstadveien. Bor i Tromsø, men her tar mange plasser rundt 70 kr for kaker, men de har lette lunsjretter til rundt 100.

Om du liker plassen, kan du ikke bare ta en tlf å høre hva lunsjrettene ligger på

Gjest Out shopping
Skrevet

Nå er ikke jeg så veldig kjent lengre i bogstadveien. Bor i Tromsø, men her tar mange plasser rundt 70 kr for kaker, men de har lette lunsjretter til rundt 100.

Om du liker plassen, kan du ikke bare ta en tlf å høre hva lunsjrettene ligger på

Ja du sier noe.. jeg tar en tlf og ringer så hører jeg der. Broker er jo et koselig sted, eller kanskje mer hipt sted...

Gjest kokopelli muchomas
Skrevet

Ja du sier noe.. jeg tar en tlf og ringer så hører jeg der. Broker er jo et koselig sted, eller kanskje mer hipt sted...

Om dere er mer sultne, har mucho mas åpnet i lokalene til gamle cafe olsen (www.muchomas.no)

Kokopelli i industrigaten / ingelb. knudssønsgt er koselig med peis.

Gjest out shopping
Skrevet

hva med la såda i schultzgate?

Ok, takk for tips! :-) Skal sjekke ut La Såda på nettet... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...