Gå til innhold

Bryllupsgave...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er et spleiselag på gave...Men det er lenge siden noen av oss var i bryllup...Hvor mye er vanlig å gi når vi er innvitert til middag og kaffe?

Noen av oss har ikke så god kontakt med paret lenger...men man gifter seg som regel bare en gang i livet....

Minimum og maximum...forslag?

Skrevet

hm..tenke tenke.. jeg tror jeg vil si 2-300kr pr person,som minimum.

Skrevet

Synes nok minimum 500kr. når man er invitert på middag.Vi ga gavekort på 1000kr. i høst, er familie, men ikke så nær.

Skrevet

Jeg vil si en 4-500,- minimum når dere er invitert på middag. Vi har en "regel" om å ikke gi for mindre enn det middagen koster for 1 person. Er det gode venner eller nær familie, så gir vi for mer. Er vi ikke invitert til middag så gir vi for ca. 2-300,-.

Skrevet

Jeg vil si en 4-500,- minimum når dere er invitert på middag. Vi har en "regel" om å ikke gi for mindre enn det middagen koster for 1 person. Er det gode venner eller nær familie, så gir vi for mer. Er vi ikke invitert til middag så gir vi for ca. 2-300,-.

Det var en veldig grei mal!

(Mitt forslag var tenkt siden de gikk sammen om gave noen stk. et absolutt minimum ja.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...