Gå til innhold

Syk TV

Gjest trultemor26

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor26
Skrevet

TV'en vår begynner å bli syk.

Den skrur seg av selv. Så må vi da skru den helt av, vente litt og så kan vi med hell skru den på igjen, før den etter en stund skrur seg av igjen. Tiden det tar før den skrur seg av igjen blir kortere og kortere.

Problemene begynte ikke å oppstå før snuppa på 15 mnd fant av og på knappen noe som resulterte i at TV'en ble skrudd hyppig av og på periodevis i løpet av dagen.

Hva er galt med TV'en vår? Den er ikke gammel, 3-4 år. Er det begynnelsen på slutten? Er det av-og-på-skruinga som er årsaken? Hva kan gjøres? Noen med peil?

Skrevet

Vår TV holdt på sånn. Vi leverte den til reparasjon, og nå er'n fin igjen :o)

Gjest trultemor26
Skrevet

Vår TV holdt på sånn. Vi leverte den til reparasjon, og nå er'n fin igjen :o)

Mye kosta det da?

Skrevet

Mye kosta det da?

Du kan jo prøve å ta det som reklamasjon. Da koster det i beste fall ingen ting.

Reklamasjonsfristen er 5 år!

Dersom du ikke får det på reklamasjon, kan jeg tenke meg det kommer på mellom 700-1000,-

For det ligner på en rep. vi hadde for en tid tilbake (samme problem)

Gjest trultemor26
Skrevet

Du kan jo prøve å ta det som reklamasjon. Da koster det i beste fall ingen ting.

Reklamasjonsfristen er 5 år!

Dersom du ikke får det på reklamasjon, kan jeg tenke meg det kommer på mellom 700-1000,-

For det ligner på en rep. vi hadde for en tid tilbake (samme problem)

Men vi kjøpte privat for ca et halvt år siden. Og garantien har gått ut..

Skrevet

Men vi kjøpte privat for ca et halvt år siden. Og garantien har gått ut..

Da var det dumt dere ikke fikk med kvitteringen.

Er det ikke mulig å få tak i den da?

Gjest trultemor26
Skrevet

Da var det dumt dere ikke fikk med kvitteringen.

Er det ikke mulig å få tak i den da?

Vet du hva.. jeg tok en titt i kvitteringshaugen min og der var den gitt! Smarte selgemann som ga oss den da! Og smarte meg som oppbevarte den på et smart sted!

*fornøyd*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...