Gå til innhold

Hater den nye SunSilk-reklamen!!

Anbefalte innlegg

Gjest hårtuppa
Skrevet

Hvorfor?

Jo, fordi jeg har ALLE de problemene med håret mitt omtrent.

Tørt, flisete, flatt uten volum, farget og skadet. Ikke har jeg definerte krøller men ikke er det helt slett heller. Så jeg er hverken oransje eller lilla eller hva det nå måtte være, og siden SunSilk ikke har en spesiell sjampo som løser alle mine problemer, biter ikke jeg på denne nei....

Skrevet

Jeg har heldigvis ingen store hårproblemer, men jeg hater den reklamen uansett. Den stemmen (som bare MÅ tilhøre Homsepatrulj-Birger) får nervene mine til å slå knute på seg. Awwwww!

Gjest hårtuppa
Skrevet

Jeg har heldigvis ingen store hårproblemer, men jeg hater den reklamen uansett. Den stemmen (som bare MÅ tilhøre Homsepatrulj-Birger) får nervene mine til å slå knute på seg. Awwwww!

helt enig. Skulle skrive om det i innlegget også, men det glemte jeg visst:D

Skrevet

Jeg har massevis av hår, men hvert hårstrå er tynt og fint og passer helt utmerket til dn blå Sunsilkshampoen. Som forøvrig er utrolig bra!

Men jeg er enig i at reklamen er teit.

Skrevet

Den stemmen er SÅ ille!

Skrevet

Tror det er stemmen til Adam;-)

Gjest girl with no name
Skrevet

Jeg HATER den forferdelige pipete homsestemmen iallefall!

Skrevet

Tror det er stemmen til Adam;-)

Det tror jeg også

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...