Gå til innhold

Hvem kontakter jeg?

Gjest tror jeg er anonym for dette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver å skriver en stor oppgave og trenger å komme i kontakt med noen i SAS Braathens som kan svare meg på hva selskapets driftsmål, tilpasningsmål og utviklingsmål er. Hvordan kommer jeg i kontakt med riktig vedkommende? Jeg trenger altså en mail adr. Var innom SAS Braathens nettside men der er det bare en kontaktskjema i forbindelse med reise henvendelser.

Skrevet

Prøv denne:

http://www.sasgroup.net/SASGroup/default.asp

klikk deretter på skillearket: Sustainability, deretter: Sustainability contacts i menyen til venstre..

lykke til:)

Tusen takk for linken. Jeg er likevel usikker på hvem det er som kan svare på slike spørsmål. Kontakter jeg adm direktør? Er litt redd for at jeg ikke får svar hvis jeg kontakter en som er "for høyt oppe"

Skrevet

Tusen takk for linken. Jeg er likevel usikker på hvem det er som kan svare på slike spørsmål. Kontakter jeg adm direktør? Er litt redd for at jeg ikke får svar hvis jeg kontakter en som er "for høyt oppe"

Du kontakter en av disse og sier hva du er ute etter, en annen du også kanskje kunne prøve er: Simen Revold...adressen hans og telefon ligger under Media contacts SAS Group..

Gjest Calóni
Skrevet

Er ikke sikkert du bør satse på administrerende direktør, nei. Prøv heller en som er litt lavere i systemet, og begynn mailen med at du er usikker på hvem du skal kontakte, men håper at mailen blir oversendt til rett vedkommende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...