Gå til innhold

Trenger middagstips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pita er med hv.mel kanskje..

hvis det er pga gluten angelica ikke kan ha hvetemel, så finnes det jo ferdige glutenfrie pitabrød, tror jeg(?)... mener å ha sett sånn på ica maxi.

Skrevet

Jeg sitter på jobben og har akkurat svelga en porsjon med Fjorlands potetball. Den var i grunn ikke så verst. :-)

Skrevet

Vi hadde toro blomkålsuppe, med ekstra blomkål oppi, og krutonger og revet ost. Og hvitløksbrød til.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg sitter på jobben og har akkurat svelga en porsjon med Fjorlands potetball. Den var i grunn ikke så verst. :-)

*murrer*

Jeg har funnet Fjorlands i flere butikker, men ingen av dem har hatt potetball!

Skrevet

Vi hadde toro blomkålsuppe, med ekstra blomkål oppi, og krutonger og revet ost. Og hvitløksbrød til.

Får du kjøpt krutonger ferdig?

Skrevet

*murrer*

Jeg har funnet Fjorlands i flere butikker, men ingen av dem har hatt potetball!

Be om at de skal ta det inn. Det gjorde jeg på Kiwien her.

Og vips - så stod den i hylla! :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Be om at de skal ta det inn. Det gjorde jeg på Kiwien her.

Og vips - så stod den i hylla! :-)

He he, det enkle er ofte det beste! Så langt har jeg ikke tenkt.

Skrevet

Ja, det får man. Både vanlige og med forskjellige krydder. De har dem i allefall på ICA, Rimi og Meny. Helt sikkert andre plasser også. :-)

Skrevet

Jepp, som NeaNoor sier. Jeg har kjøpt de på Meny. De har forskjellige smaker og forskjellige merker.

Idag hadde vi to forskjellige, ene var med tomat og basilikum, og den andre med hvitløk :)

Skrevet

Jepp, som NeaNoor sier. Jeg har kjøpt de på Meny. De har forskjellige smaker og forskjellige merker.

Idag hadde vi to forskjellige, ene var med tomat og basilikum, og den andre med hvitløk :)

Høres gode ut, skal prøve dem.

Takk for tips.

Skrevet

Ja, det får man. Både vanlige og med forskjellige krydder. De har dem i allefall på ICA, Rimi og Meny. Helt sikkert andre plasser også. :-)

Har alle de butikkene i nærheten så skal nok få tak i det. Takk.

Gjest Lærergomp
Skrevet

Er det lett å lage? Er det stor sjanse for at dem ikke blåser seg opp?

Jeg lagde med sjetteklassinger, og elevene fikk de til å blåse opp, så da burde vivoksne også få det til;) Men hvis man bryser de så går gjerne lufta ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...