Gå til innhold

har du funnet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan man leve et meningsfullt liv uten noe særlig venner og familie tror du?

Vel, _jeg_ tror ikke det. Livet mitt hadde vært fullstendig meningsløst uten familien og de nærmeste vennene mine.

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

10

• Moraki

8

• amber sun

1

• Hatsumomo

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest leter fortsatt
Skrevet

Vel, _jeg_ tror ikke det. Livet mitt hadde vært fullstendig meningsløst uten familien og de nærmeste vennene mine.

da er det altså forståelig at jeg ikke har funnet meningen med livet ettersom jeg har problemer med å være sammen med folk.

Skrevet

Når jeg står sint som ei fele og måker snø, er det ikke så lett å glede seg over et lite barns første møte med snøen :-)

Helt enig, men klarer man det så har man fått en glede i livet som gjør at man lettere skjønner hva meningen med livet faktisk er.

Skrevet

Men hvordan _vet_ man det da? Det hele blir vel ren synsing og antagelser?

Ja, for ingen har fasiten for _ditt_ liv. Ikke en gang du har den.

Skrevet

Jeg gleder meg over små gleder i livet. Men jeg har problemer med å kose meg i selsskap/fester etc. Slike sammenkomster som andre gleder seg til, gruer jeg meg til.

Det betyr kanskje at du har andre verdier i livet ditt. Det er ikke så viktig for deg å være på fester sammen med masse andre folk som kanskje drikker og kommer med masse svada. Er egentlig det noe tap da?

Gjest En bok å lære mye av
Skrevet

Boktips: Henrik Syse. Veier til et godt liv.

Skrevet

Å bringe genene videre er livets mening? De som er barnløse har også en mening med sitt liv, de har funnet en annen mening de da

Selvfølgelig.. svarte for meg selv jeg:)

Alle har selvfølgelig ikke samme meningen m livet!

Skrevet

da er det altså forståelig at jeg ikke har funnet meningen med livet ettersom jeg har problemer med å være sammen med folk.

Det må du nesten svare på selv.

Skrevet

Ja, for ingen har fasiten for _ditt_ liv. Ikke en gang du har den.

Jeg svarte ikke deg.

Skrevet

Helt enig, men klarer man det så har man fått en glede i livet som gjør at man lettere skjønner hva meningen med livet faktisk er.

Og hva er så denne meningen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...