Gå til innhold

Når går ungene "Halloween"?

Anbefalte innlegg

Gjest Pontiac
Skrevet

Det er vel egentlig den 31 oktober, men når pleier ungene å gå rundt?

Den 31, som er på en tirsdag?

Helgen før? Hvis så, fredag og/eller lørdag og /eller søndag?

Og dere som hater Halloween, nei, jeg spurte ikke om hva dere synes om den aktuelle feiringen ;)

Skrevet

Her pleier de å gå på selve dagen, den 31. (Bursdagen til mannen min forøvrig, så det blir ikke no' godteri igjen til ham ;-).)

Skrevet

Hmm... ja der minnet du meg på at jeg må kjøpe inn godteri.

Eller, er det vanlig at de kommer inn og ringer på i blokker? Jeg har nettopp flytta inn i ny blokk. Bodde de siste tre årene også i blokk, men der var det aldri noen, hverken halloween-unger eller tv-aksjon folk. Var noen fra tv-aksjonen her iallefall.

Gleder meg, jeg. Synes det er koselig med Halloween :)

Skrevet

Man skal gå på selve dagen - noe annet er juks! :-)

Det eneste som kan flyttes til nærmeste helg, er Halloweenparty (enten det er for barn eller voksne eller begge deler), men da skal man holde seg på festen og ikke gi seg til å gå rundt og tigge godteri! ;-)

Gjest Pontiac
Skrevet

Så var det bare å få unga til å klare å vente da ;)

Skrevet

Jeg synes Halloween er kjempemorsomt, men jeg gir ikke noe som helst til noen som kommer utenom 31.oktober.

Kommer de før, får de vennlig og bestemt beskjed om å komme tilbake på selve dagen.

Skrevet

Man går på tirsdag. Ikke noe problem å bruke en time en tirsdag kveld. Jeg synes det er en helt grei ting, men unger som kommer på feil dag får ikke noe her i huset.

Blir like dumt som å feire julaften på nærmeste helg. (Nesten i hvertfall:-)

Skrevet

Man skal gå på selve dagen - noe annet er juks! :-)

Det eneste som kan flyttes til nærmeste helg, er Halloweenparty (enten det er for barn eller voksne eller begge deler), men da skal man holde seg på festen og ikke gi seg til å gå rundt og tigge godteri! ;-)

Nemlig.

Jentungen1365380808
Skrevet

De som kommer en annen dag enn tirsdag får ingenting her i hvert fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...