Gå til innhold

Hvor/når er det kjipest å fise?

Anbefalte innlegg

Gjest En promp her og en promp der
Skrevet

I heisen? På middag hos svigers? I dusjkabinettet? I senga? Noen bedre?

Hvor er det kjipeste/flaueste stedet du har fist? Kom igjen nå, fortell!

lalala1365380457
Skrevet

hahaha, har du ikke sett den mailen som ble sendt rundt? fra svensk tv, hun nyhetsopplesern som feis rett før sendinga var over på direktesendt tv! "Hehe, oi, ups"

_Det_ må være flaut det!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Slapp en seriøs braker under beinpressen på treninga en gang. Det var av den typen som la seg over musikken og fikk alle til å snu seg i min og min treningspartners retning.

Jeg forsto at jeg lå relativt syltynt an, og reagerte styggfort, snudde hodet mot min treningspartner (la oss kalle ham Ari), så på ham med et sjokkert uttrykk i øynene, og sa så alle hørte det: FY FAEN, ARI!

Den rodde jeg pent inn.

Gjest prex plutos
Skrevet

Min flaueste var da jeg kom lett joggenede forbi en gjeng med kjekke gutter som øya meg opp. Rett ved siden eller før jeg passerte slapp jeg en, og fikk akkurat tid til å se de sjokkerte grimasene som dukka opp i fjesene deres.

Det var flaut.

Skrevet

Gosh, hva man skal gidde å svare på!

Og allikevel så måtte du svare noe! *fnis*

Skrevet

Slapp en seriøs braker under beinpressen på treninga en gang. Det var av den typen som la seg over musikken og fikk alle til å snu seg i min og min treningspartners retning.

Jeg forsto at jeg lå relativt syltynt an, og reagerte styggfort, snudde hodet mot min treningspartner (la oss kalle ham Ari), så på ham med et sjokkert uttrykk i øynene, og sa så alle hørte det: FY FAEN, ARI!

Den rodde jeg pent inn.

En bekjent opplevde noe tilsvarende på bussen. Det var fullt, så han måtte stå i "midtdelen" ved utgangen. Ved siden av han sto en eldre dame.

Like før en holdeplass slapp dama en skikkelig braker, hvorpå hun snudde seg og så strengt på min bekjente og sa "Å fydda!", før hun gikk av bussen! ;-)

Min bekjente ble dermed stående igjen inne på bussen med alles øyne rettet mot seg*he he*

ShitDiddelyDo
Skrevet

En bekjent opplevde noe tilsvarende på bussen. Det var fullt, så han måtte stå i "midtdelen" ved utgangen. Ved siden av han sto en eldre dame.

Like før en holdeplass slapp dama en skikkelig braker, hvorpå hun snudde seg og så strengt på min bekjente og sa "Å fydda!", før hun gikk av bussen! ;-)

Min bekjente ble dermed stående igjen inne på bussen med alles øyne rettet mot seg*he he*

Det var dama si, det! :)

Gjest Elextra
Skrevet

Og allikevel så måtte du svare noe! *fnis*

Hehe, du sier noe, blir vel litt provosert av slike tåpelige spørsmål.

Skrevet

Hehe, du sier noe, blir vel litt provosert av slike tåpelige spørsmål.

Tåpelig for en er artig for en annen. Er jo bare å heve seg over det man synes er teit.

Skrevet

*flirer*

Gjest anomyma1
Skrevet

Ikke noe særlig å slippe en liten en på kontoret, og så kommer det en annen inn på kontoret ditt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...