Gå til innhold

Vigrid.net

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

http://tinyurl.com/create.php

Er det noen som har lest litt på denne siden? Det er kanskje ikke så smart hvis dere sitter på jobb og sjefen deres sjekker hvor dere surfer, men hvis dere er hjemme er det unektelig ganske underholdende.

Linken over viser Vigrids syn på film.

Det er så absurd og virkelighetsfjernt at det ikke er annet å gjøre enn å le av dette vannviddet, og jeg tar meg nesten i å lure på om skribentene deres er nazisthatere som forsøker å framstille nynazistene i et dårlig lys (selv om man skulle tro de klarte det godt nok på egen hånd ...).

For herremingud!

Vel, les og le.

• Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

24

• keinstein

17

• hidi

17

• Prozak

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vigrid er grei å ha som daglig vitse/underholdningsside, ja :-)

"........................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vigrid er grei å ha som daglig vitse/underholdningsside, ja :-)

"........................................."

Det er helt fantasisk lesning, og enhver som frykter nynazister burde lese litt på denne siden og se at de er helt harmløse. Dumme som et helvete og sannsynlivis ikke i stand til å åpne en dør uten hjelp fra en eller annen omsorgsperson.

Jeg er ganske imponert over det jeg leser.

Skrevet

Det er helt fantasisk lesning, og enhver som frykter nynazister burde lese litt på denne siden og se at de er helt harmløse. Dumme som et helvete og sannsynlivis ikke i stand til å åpne en dør uten hjelp fra en eller annen omsorgsperson.

Jeg er ganske imponert over det jeg leser.

Et fellestrekk blant nynazister er jo faktisk (tilsynelatende) veldig lav intelligens, fascinerende lite kunnskap og viten, og generel dumhet. Det høres kanskje klisjéaktig ut at det må være slik, men det er nå engang slik det er. Ganske så likt f.eks islamsiter etc., med de forenklede og fantasifulle vridningene og tilpasningene på historie, fakta og det meste, slik at det passer inn i "budskapet".

Mange husker sikkert gode gamle arne myrvold og gjengen hans. Det er som å se det verste av apeberget og bøffelberget eltet sammen til en seig masse.

Man kan saktens si at slike idioter som tore tvedt er farlige - i prinsippet kan jo all ekstremisme være farlig. Men hvis du ser på medlemstallene, så er det ikke helt på tide å skjelve i buksene riktig ennå.

"......................................."

Skrevet

Otto Jespersen må jo ha noe å fylle showene sine med. Jo gærnere - jo bedre.

Men John Cleese er bedre.

Gjest ikke morsomt
Skrevet

Jeg synes ikke det er morsomt med folk som har paranoid virkelighetsoppfatning. Når den blir kombinert med hat, blir det meget skremmende.

Tenk på hva folk med samme sinnelag/innstilling har greidd å få til for noen tiår siden. Da har du riktigere perspektiv på deres aktiviteter.

Skrevet

Men egentlig tror jeg du er en sånn liten skap-nazi.

Skrevet

Litt bedre å lese på den nye linken ja....

Jeg er så dønn nysgjerrig av meg at jeg har selvfølgelig vært på deres sider før. Og _det_ er umulig å ta dem alvorlig.

De er så besatte av jødehat, at kom en jøde og sa BØ i øret på en av dem, hadde de dødd av sjokk!

Helt latterlig dumt!

For de må jo føle seg intimidert av jødene på en eller annen måte? At de er genier i motsetning til vigrids fans og medlemmer...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg synes ikke det er morsomt med folk som har paranoid virkelighetsoppfatning. Når den blir kombinert med hat, blir det meget skremmende.

Tenk på hva folk med samme sinnelag/innstilling har greidd å få til for noen tiår siden. Da har du riktigere perspektiv på deres aktiviteter.

Du kan ikke sammenligne disse apekattene med det som skjedde for noen tiår siden. Vigrids medlemmer er tilbakestående. Hitler og tyskerne under ham var særdeles intelligente, de gjorde svært mye riktig i årene før krigen og fikk dermed landets støtte, og de var ekstremt gode til å snakke for seg. De hadde også makt.

Vigrid har et par dusin medlemmer som sammen deler på rundt 100 hjerneceller, og det finnes ingen fare overhodet for at en amøbeorganisasjon som denne skal utvikle seg til noe mer enn en gjeng tullinger som gifter seg i skauen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

...og så har de liksom et lite hjørne for oss damer....med kakeoppskrifter...:-D

http://www.vigrid.net/fordamer_sjokomus.htm

Men sjokolademoussekake med vaniljekrem? Det må jo bli en blanding enhver rasebevisst person burde ta avstand fra...:-)

Er nå på jobb og tør ikke sjekke ut kakeoppskriften (gud veit hvem som sjekker hvor jeg er ...), men der har du et poeng. Spiser de sjokolade? Disse tullingene som ser jøder og muslimer i alt som er ikke er hvitt som snø? :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Litt bedre å lese på den nye linken ja....

Jeg er så dønn nysgjerrig av meg at jeg har selvfølgelig vært på deres sider før. Og _det_ er umulig å ta dem alvorlig.

De er så besatte av jødehat, at kom en jøde og sa BØ i øret på en av dem, hadde de dødd av sjokk!

Helt latterlig dumt!

For de må jo føle seg intimidert av jødene på en eller annen måte? At de er genier i motsetning til vigrids fans og medlemmer...

Ser Pia Haraldsen har mer intelligens enn et typisk Vigrid-medlem, så at disse folka tror de er overlegne noen intelligensmessig, er helt utrolig.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men egentlig tror jeg du er en sånn liten skap-nazi.

Heil!

Skrevet

He, he...

Bare legg merke til hvordan de endrer språket når de for eksempel henvender seg til de eldre...

Det er faen vanskelig å ikke bryte prinsippet om å ikke undervurdere andre mennesker...men dem som lar seg henføre av dette de kan pinadø ikke være helt god.....

Skrevet

Ser Pia Haraldsen har mer intelligens enn et typisk Vigrid-medlem, så at disse folka tror de er overlegne noen intelligensmessig, er helt utrolig.

Hvorfor ellers skulle de frykte akkurat jøder så intenst? Jøder er mest kjent for å gjøre det bra...

Ikke mye underlegen den hvite rase der i gården nei...

Negere blir betraktet som aper enn noe som har en intelligens i det hele tatt. Homofile er hardere bedømt enn Bibelen noen gang vil klare ( der står nemlig skilte, løgnere,homofili på samme linje, og bedømmes likt).

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvorfor ellers skulle de frykte akkurat jøder så intenst? Jøder er mest kjent for å gjøre det bra...

Ikke mye underlegen den hvite rase der i gården nei...

Negere blir betraktet som aper enn noe som har en intelligens i det hele tatt. Homofile er hardere bedømt enn Bibelen noen gang vil klare ( der står nemlig skilte, løgnere,homofili på samme linje, og bedømmes likt).

Det nytter ikke å lete etter noen logikk hos Vigrid-folka. Her er det snakk om mangel på intelligens.

Skrevet

Så skjøøøønn!

Litt harselas om eldgamle mugne holdninger. Debatten om hudfarge sluknet for 20 år siden da alle begynte å gjespe, og godt er det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...