Gå til innhold

Vigrid.net

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan ikke sammenligne disse apekattene med det som skjedde for noen tiår siden. Vigrids medlemmer er tilbakestående. Hitler og tyskerne under ham var særdeles intelligente, de gjorde svært mye riktig i årene før krigen og fikk dermed landets støtte, og de var ekstremt gode til å snakke for seg. De hadde også makt.

Vigrid har et par dusin medlemmer som sammen deler på rundt 100 hjerneceller, og det finnes ingen fare overhodet for at en amøbeorganisasjon som denne skal utvikle seg til noe mer enn en gjeng tullinger som gifter seg i skauen.

Tror ikke Hitler hadde scoret høyt på IQ. Han hadde et mål og hadde kunnskap om folk som ikke fikk det de ville ha! Det benyttet han seg av, men var ikke selv på noen som helst måte intelligent! De rundt han var det, som du sier, men ikke Hitler.

Han var bare en tragisk skikkelse, som befant seg på rett sted til rett tid.....

• Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

24

• keinstein

17

• hidi

17

• Prozak

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det nytter ikke å lete etter noen logikk hos Vigrid-folka. Her er det snakk om mangel på intelligens.

Har aldri lett etter noen logikk...

For dem er jøder det største mål, fordi de er redde for jøder. Mer enn de frykter muslimer og andre religiøse grupper. Det sier meg alt jeg trenger å vite om dem...

De fleste av vigrids medlemmer hører hjemme i fengsel uansett.

Skrevet

Litt harselas om eldgamle mugne holdninger. Debatten om hudfarge sluknet for 20 år siden da alle begynte å gjespe, og godt er det.

Men legg merke til at det er alltid jødene det går verst utover...

Før var det fattig mot rik, nå er det intelligens mot uintelligens...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har aldri lett etter noen logikk...

For dem er jøder det største mål, fordi de er redde for jøder. Mer enn de frykter muslimer og andre religiøse grupper. Det sier meg alt jeg trenger å vite om dem...

De fleste av vigrids medlemmer hører hjemme i fengsel uansett.

I fengsel? Hvorfor det?

Det er vel ikke kriminelt å være tilbakestående?

Skrevet

I fengsel? Hvorfor det?

Det er vel ikke kriminelt å være tilbakestående?

Kriminelt å spre voldelig budskap!

Det har jo ingenting med ytringsfrihet å gjøre når du påvirker andre til voldelige handlinger!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kriminelt å spre voldelig budskap!

Det har jo ingenting med ytringsfrihet å gjøre når du påvirker andre til voldelige handlinger!

Men gjør de det? Jeg muligens ikke lest grundig nok på siden deres, men jeg har ikke til nå sett at noen oppfordrer til vold der inne?

Skrevet

Men gjør de det? Jeg muligens ikke lest grundig nok på siden deres, men jeg har ikke til nå sett at noen oppfordrer til vold der inne?

Nei, det ligger mer implisitt. Som Hitler gjorde det. Litt vanskelig å tenke seg å bli kvitt alle jødene i Norge, og alt annet pakk... Tror de fleste både jøder og homofile ville blir mistenksomme hvis de ble bedt på togreiser... Tror ikke du?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, det ligger mer implisitt. Som Hitler gjorde det. Litt vanskelig å tenke seg å bli kvitt alle jødene i Norge, og alt annet pakk... Tror de fleste både jøder og homofile ville blir mistenksomme hvis de ble bedt på togreiser... Tror ikke du?

Togreiser? Jeg vet ikke ... Sliter litt med å forestille meg hvordan disse amøbende skal klare å gjøre togreisene utrivlige for jøder, muslimer og homofile.

Vigridfolka har rimelig sikkert mer enn nok med å knyte egne skolisser ...

Skrevet

Togreiser? Jeg vet ikke ... Sliter litt med å forestille meg hvordan disse amøbende skal klare å gjøre togreisene utrivlige for jøder, muslimer og homofile.

Vigridfolka har rimelig sikkert mer enn nok med å knyte egne skolisser ...

Det har forundret meg mer enn en gang, at Hitler kunne knytte sine. Men det er jo ingen bevis som peker på at han kunne...

Agderposten i Arendal har hatt mange innlegg av vigridlederen på sine nettsider.

Og han er en utspekulert liten djevel...

Skrevet

Men legg merke til at det er alltid jødene det går verst utover...

Før var det fattig mot rik, nå er det intelligens mot uintelligens...

Litt plagsomt for noen med andelen jøder blant nobelprisvinnere. Det står liksom ikke i forhold til resten.

Skrevet

Jeg syns du er litt for opptatt av disse Vigrid-folka.

Kanskje du har noen sympatier?

Skrevet

Litt plagsomt for noen med andelen jøder blant nobelprisvinnere. Det står liksom ikke i forhold til resten.

Nå er jeg akkurat SÅ opphisset!

Det virker som den gjengse nordmann i gata heller foretrekker å bli styrt av muslimer enn av kristne...

Skrevet

Ikke forsøk deg engang!

Det virker bare for dumt...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har du sett meg poste andre Vigrid-innlegg her inne?

Sånn bortsett fra å sammenligne enkelte av dere antiislamfundementalistene med dem?

(Tror for øvrig ikke jeg har sammenlignet deg med dem, men Kahn og co.).

Skrevet

Nå er jeg akkurat SÅ opphisset!

Det virker som den gjengse nordmann i gata heller foretrekker å bli styrt av muslimer enn av kristne...

Jøder er mer opptatt av vitenskap enn av religion. For muslimer er det motsatt.

Men når det gjelder paleontologi er de enige: det er overtro. Verden oppsto for 6700 år siden, før det var intet. Hvis vi ser bort fra Egypterne og en del annet.....

Skrevet

Har du sett meg poste andre Vigrid-innlegg her inne?

Sånn bortsett fra å sammenligne enkelte av dere antiislamfundementalistene med dem?

(Tror for øvrig ikke jeg har sammenlignet deg med dem, men Kahn og co.).

Anti-islam i seg selv er ikke automatisk synonymt med vigridgreier. Halve verden er snart anti-islamister.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det har forundret meg mer enn en gang, at Hitler kunne knytte sine. Men det er jo ingen bevis som peker på at han kunne...

Agderposten i Arendal har hatt mange innlegg av vigridlederen på sine nettsider.

Og han er en utspekulert liten djevel...

Jeg tror svært mange historikere vil si seg svært uenig med deg når du nå omtaler Hitler som svært lite intelligent.

Gjest Big little Brother
Skrevet

Anti-islam i seg selv er ikke automatisk synonymt med vigridgreier. Halve verden er snart anti-islamister.

En viss Kein Einstein her inne gjør i alle fall sitt beste for å hisse opp til muslimfobi.

Skrevet

Jeg tror svært mange historikere vil si seg svært uenig med deg når du nå omtaler Hitler som svært lite intelligent.

Jeg tror svært mange historikere ønsker at Hitler var mer intelligent. Ellers ville de ha fint lite å skrive om!

Skrevet

Jøder er mer opptatt av vitenskap enn av religion. For muslimer er det motsatt.

Men når det gjelder paleontologi er de enige: det er overtro. Verden oppsto for 6700 år siden, før det var intet. Hvis vi ser bort fra Egypterne og en del annet.....

Og for kristne gjelder helt andre regler...

DVS kristne har ingen regler, så lenge det du gjør vil opphøye din neste...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...