Gå til innhold

Vigrid.net

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Anti-islam i seg selv er ikke automatisk synonymt med vigridgreier. Halve verden er snart anti-islamister.

Selv enkelte jøder er klare for å ta i bruk nazistiske metoder.

http://tinyurl.com/yhmxg8

"Tidligere i år ba han ifølge The Guardian også om at de arabiske medlemmene av Israels parlament som hadde møter med Hamas eller Hizbollah burde straffes for landsforræderi. Med henrettelse. Samme straff ønsket han for de parlamentsmedlemmer som nekter å feire Israels nasjonaldag. "

Vil si folk som han her er langt mer skremmende en konfirmerende bartefolk i en skau utenfor Drammen.

• Svar 104
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

24

• keinstein

17

• hidi

17

• Prozak

12

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, jeg har vært innom der - og det er altså så innigranskauen sjukt og virkelighetsfjernt!

Hadde siden vært en parodi, ville man tenkt at den var for drøy.

Skrevet

En viss Kein Einstein her inne gjør i alle fall sitt beste for å hisse opp til muslimfobi.

Er det en legal debatt, eller ikke?

Hvis vi diskuterer FRP, vil det oppfordre til FRP-fobi?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, jeg har vært innom der - og det er altså så innigranskauen sjukt og virkelighetsfjernt!

Hadde siden vært en parodi, ville man tenkt at den var for drøy.

"Hadde siden vært en parodi, ville man tenkt at den var for drøy."

Nettopp. Jeg ble virkelig imponert da jeg så hva slags sinnssyke ting de presterer å skrive.

Skrevet

"Hadde siden vært en parodi, ville man tenkt at den var for drøy."

Nettopp. Jeg ble virkelig imponert da jeg så hva slags sinnssyke ting de presterer å skrive.

Helt villt. Har du sett konfirmasjonsprogrammet deres?

Hoi!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Helt villt. Har du sett konfirmasjonsprogrammet deres?

Hoi!

Hehe, ja. Det er som tatt ut av noe med Monty Python. :)

Skrevet

Hehe, ja. Det er som tatt ut av noe med Monty Python. :)

Det skremmende er at de faktisk rekrutterer unge på sånt. Og "døper" babyer inn i smørja.

*grøss*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det skremmende er at de faktisk rekrutterer unge på sånt. Og "døper" babyer inn i smørja.

*grøss*

Helt utrolig at disse folka i det hele tatt er i stand til å produsere babyer, og hvis apekattene formerer seg med hverandre må det gå på iq-en til kommende generasjoner løs.

Skrevet

Helt utrolig at disse folka i det hele tatt er i stand til å produsere babyer, og hvis apekattene formerer seg med hverandre må det gå på iq-en til kommende generasjoner løs.

Ja, og når dette er de samme menneskene som er livredde for at deres fantastiske gener skal beskitnes og vannes ut, blir komedien fullkommen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, og når dette er de samme menneskene som er livredde for at deres fantastiske gener skal beskitnes og vannes ut, blir komedien fullkommen.

Det er som tatt ut av Dr. Strangelove:

"I can no longer sit back and allow Communist infiltration, Communist indoctrination, Communist subversion and the international Communist conspiracy to sap and impurify all of our precious bodily fluids."

Skrevet

Det er som tatt ut av Dr. Strangelove:

"I can no longer sit back and allow Communist infiltration, Communist indoctrination, Communist subversion and the international Communist conspiracy to sap and impurify all of our precious bodily fluids."

Hehe.

Skrevet

*grøss*

De rekrutterer i bunn og grunn usikre ungdom som aldri har funnet seg helt til rette, unge som ofte har blitt mobbet og utestengt.

I Vigrid finner de (dessverre) andre med samme bakgrunn, det er samhold, sterk lojalitet og mennesker som bryr seg.

Skrevet

Siden du er så opptatt av disse, så kan vi sikkert slutte at du har noen sympatier som du ikke vil innrømme. Akkurat som en som nettopp slapp en fis og ikke vil innrømme det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Siden du er så opptatt av disse, så kan vi sikkert slutte at du har noen sympatier som du ikke vil innrømme. Akkurat som en som nettopp slapp en fis og ikke vil innrømme det.

Jeg har ingen sympati for Tore Tvedt og co, og jeg har ingen sympati for noen av deres meninger.

Men jeg har definitivt sympati for usikre ungdom og mobbeofre som roter seg borti disse folka, som MsSophie helt korrekt påpeker over her.

Skrevet

De rekrutterer i bunn og grunn usikre ungdom som aldri har funnet seg helt til rette, unge som ofte har blitt mobbet og utestengt.

I Vigrid finner de (dessverre) andre med samme bakgrunn, det er samhold, sterk lojalitet og mennesker som bryr seg.

Ja, det er forferdelig trist - og skremmende.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=119546

Så hva kan vi gjøre for å fange opp de som står i fare for å snuble borti sånne grupperinger?

Skrevet

Jeg har ingen sympati for Tore Tvedt og co, og jeg har ingen sympati for noen av deres meninger.

Men jeg har definitivt sympati for usikre ungdom og mobbeofre som roter seg borti disse folka, som MsSophie helt korrekt påpeker over her.

De forsøker å tiltrekke seg forstyrra mennesker, noe samfunnet er fullt av. Samme som ulike gjenger og andre grupperinger. Å eksponere dem fullt ut og slippe dem til i det offentlige rom, vil automatisk ekskludere dem. Det står folk klare til å korrigere dette, og de trenger trening. Vi trenger konfliktene for å lære. Vi lærer absolutt ingenting av tåkelegging. Det koster, men prisen er verd det.

Skrevet

Det har jeg nok dessverre ikke noe svar på.

Eksponering og konfrontasjon. Vi trenger trening i å takle dem.

Skrevet

Det har jeg nok dessverre ikke noe svar på.

Ikke jeg heller, og jeg forventet ikke at du hadde det, altså! Da hadde det i så fall vært verdt adskillig spalteplass. :o)

Men det er verdt å tenke på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...